tirsdag den 8. september 2009

Det første møde med Miss'en

Så skete det endeligt: Efter godt 5 måneder med mails, msn-chats, Forum-chats og telefoni lykkedes det så at rejse over til Miss'en i Jylland. Nogle stykker i både min og Miss'en omgangskreds forventede 6 dage med vild og pervers BDSM, meeeen Mis'en havde haft influenza lige op til og tøsen døjer stadig med udbrændt her efter stress. Derfor tog vi den med stille og ro, så tiden mestendels blev brugt til at lære hinanden at kende. Alle de ting jeg følte som tøs overfor Miss'en i cyber holdt også irl, og jeg kan stadig ikke sige nej til Hende. Jeg lavede kaffe til Hende, lavede mad til Hende, vaskede op, nussede og masserede Hende og forsøgte at gøre Hendes liv lettere. Jeg nød bare at være Hendes og gøre de ting Hun ønskede. Vi talte sammen om de forskellige ting, men havde også perioder hvor intet blev sagt men hvor vi nød stilheden. Hun kunne finde på at jeg var læmket en hel dag, og når Hun sad ved PC'en sad jeg lænket på gulvet ved computerbordet, noget Hun udtrykte Hun nød.

Ved ankomsten havde jeg små gaver til Hende og jeg fik også gaver af Hende: Et krus hvor Hun havde skrevet "Miss Louises slavetøs - moongirl". Derudover fik jeg et sæt med 3 butt plugs.

Først fredag skulle jeg indvies som Hendes tøs. Det skete sådan at Hun brugte spanskrør på mig og jeg var selv ret overrasket over hvor meget jeg kunne tage efter 7 års fravær af smerten fra et spanskrør. Jeg nød det virkeligt og følte jeg var kommet hjem. Min numse var godt øm fredag aften, desværre forsvinder mærker ret hurtigt på mig. Lørdag fik jeg spanskrør af flere omgange, og selvom det gjorde ret ondt og jeg både pev og tudede lidt så var det en dejlig følelse at Miss'en straffede mig for et par af tingene i den sorte bog. At ligge der på madrassen på alle 4 med numsen i vejret eller på maven med strittende øm numse var nu rigtigt dejligt og føltes som min plads. Natten til søndag kunne jeg sagtens mærke min numse!

Søndag slappede vi af og talte om de 6 dage. Jeg havde det skidt med at skulle hjem da jeg godt var klar over at det er en helt anden verden og jeg følte mig så godt tilpas i rollen som tøs så jeg savnede den inden jeg var rejst hjem. Joh jeg føler at tøse-rollen kommer til at fylde meget i mit liv, og det er især på bekostning af mit arbejede som beboerrådsformand. Tøsen i mig kan også være med til at helbrede mig fra den udbrændt her jeg har været offer for de seneste 3 uger, og der vil gå lang tid før jeg er på toppen igen, desværre.

Der var en lille velkomstkomite på Hovedbanegården da jeg kom hjem. Jeg har så vidt muligt slappet af de seneste par dage, men mine tanker går hele tiden til Miss'en som jeg er meget taknemmelig overfor fordi Hun vil eje mig og gøre mig til sin tøs. Jeg håber ikke der går for lang tid inden jeg ligger foran Hende igen. *smiler ydmygt*

1 kommentar:

  1. Du gjorde sandelig mit liv lettere, og jeg nød meget at have dig på besøg. Jeg glæder mig allerede til næste gang.

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet