lørdag den 20. februar 2010

Totalt ydmyget...

Miss Louise har beordret mig til at fortælle om en pinlig og meget ydmygende oplevelse jeg var udsat for for mange år siden, og det er med rødmende kinder jeg skriver dette:

Det var i foråret 1987. Min Herskerinde Laila og jeg var ude i Grib skov for at nyde naturen. Det var dejligt varmt og vi havde tæpper samt mad og drikke med. Vi fandt en lysning langt væk fra de store stier og placerede os der. Efter frokosten var indtaget fik jeg ordre på at klæde mig nøgen. Derefter pakkede Laila mig først ind i vita wrap og derefter bandt Hun mig så jeg intet kunne gøre fordi jeg lå fastsurret. Derefter tog Hun sit tøj af og begyndte at solbade. Jeg kunne intet se eller sige noget, kun høre naturens lyde. Dvs. efter et stykke tid kunne jeg høre ar Hun kælede for sig selv og på et tidspunkt fik orgasme, derefter var der stille et stykke tid. Så mærkede jeg Hendes hænder på min krop. Gaggen blev taget ud af min mund og derefter tissede Hun mig direkte ind i munden. Jeg drak begærligt og taknemmeligt Hendes gyldne væske. Da jeg havde drukket hvad der vae slikkede jeg Hende ren som jeg altid gjorde. Jeg lå lidt inden Hun fjernede reb og wrap, hvorefter vi lå og snakkede et stykke tid inden vi tog hjemad. På vej ned til en af de store stier kunne jeg mærke at sodavand og den gyldne væske havde sat sit præg på mine nyrer og blære og jeg skulle virkelig tisse. Jeg spurgte Laila om lov til at finde om bag et træ eller en busk, men fik et nej. Hun ville hjemad. Til sidst opgav jeg og skyndte mig om bag en busk hvor jeg tissede ret meget. Laila blev ret sur og fortalte mig at jeg skulle straffes for dette. Jeg undskyldte men kunne se på Hende at det ikke hjalp.

Dagen efter skulle jeg hjem til Laila, velvidende at der ventede en straf. Da jeg var kommet hjem til Hende fik jeg ordre på at gå ud på badeværelset og tage mit tøj af og lægge mig på træbænken. Da jeg havde gjort som beordret kom Hun ud til mig og fortalte hvor uartig en tøs jeg var sådan at modsætte mig et nej fra Hendes side. Jeg undskyldte med at jeg skulle tisse meget, men Hun mente at et nej var et nej og at Hun ville have nydt at se mig tisse midt på stien. Straffen var at Hun ville give mig en ble på som jeg skulle beholde på indtil næste morgen. Jeg tiggede og bad om at slippe men nej straffes skulle jeg. Hun gav mig ble og gummibukser på og havde fået fat i en catsuit i bomuld via en veninde. Derefter gik vi ud i køkkenet hvor jeg fik ordre på at drikke ½l koldt vand. Inden længe kunne jeg mærke de første dråber pible ned i bleen. Jeg gjorde alt for at holde mig, men i løbet af eftermiddagen og aftenen fik jeg jo både drukket og spist og sidst på aftenen skete det uundgåelige: at jeg må give fortabt og gøre stort og småt i bleen. Det var pinligt nok at have ble på, især fordi vi havde besøg af Lailas elskerinde som fik at vide hvad jeg var udsat for, men endnu mere pinligt var det at der kom noget i bleen. Jeg fik ikke sovet meget den nat både pgra. bleen men også pgra elskovslydene fra de 2 kvinder inde fra Lailas soveværelse (jeg havde mit eget lille værelse når S var på besøg). Næste morgen ordned jeg morgenmad og kaffe til de 2 kvinder og da de var mætte beordrede Laila mig ud i badeværelset hvor Hun under stor latter fra de 2 kvinder fjernede bleen. Jeg blev beordret i bad og bagefter badet mente Laila at jeg trængte til en omgang spanskrør, så de næste par timer havde jeg en stribet og øm numse.

Fremover var jeg en meget sød tøs der gjorde som Laila ønskede og drak lidt mindre væske når vi var ude så jeg kunne holde mig. Derfor blev det heldigvis den eneste gang jeg gik med den der ydmygende ble.

Miss Louise synes åbenbart at det er for længe siden at det er sket så nu truer Hun mig med at give mig ble på når jeg engang kommer over til Hende. Jeg vil tigge Hende om at lade være fordi det er så ydmygende og pinligt. Hun har grint ad mig og sagt at det skal fotograferes og på Hendes hjemmeside, hvilket jeg synes er totalt ydmygende. Hvad vil folk ikke tænke om Hendes søde og lydige tæve? Jeg småsnøfter bare ved tanken og føler mig ydmyget helt totalt...stakkels mig!

2 kommentarer:

  1. Naturligvis havde Laila ret i, at et nej er et nej, så det var godt, hun straffede dig eftertrykkeligt for din forseelse.

    Du har såmænd kun godt af en reminder om, hvor ydmyget du kan blive, hvis du ikke opfører dig ordentligt, så vil jeg begynde at kigge efter et par blebukser i din størrelse. Hehe.

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  2. Jamen Miss...*piver og rødmer kraftigt* Jeg skal nok være meget sød bare ikke det...*hulker stille og ydmygt*

    SvarSlet