torsdag den 4. februar 2010

En liderlig tæves tanker

Det er koldt og hvidt udenfor nu hvor februar har taget sin begyndelse. Jeg har haft travlt med dagligdagsting og arbejde som desværre har givet mig lidt stress. Jeg er stadig ked af at Miss Louise har meldt afbud, og at der går lang tid før jeg ser Hende engang når foråret er kommet. Hun er en fantastisk god Ejerinde og S'er og kender mig vist efterhånden ret godt for Hun ved hvilke knapper Hun skal trykke på.

Hun ved hvornår jeg er trist, bl.a. fordi jeg siger at jeg savner Hende, og så kan Hun ofte beordre mig til at sætte en af de plugs, Hun har givet mig, op. Hun ved at jeg som regel bliver ret liderlig, også fordi jeg har Hende i tankerne. Jeg indrømmer gerne at jeg er en beskidt, pervers, nymfo-tæve og jeg ved godt at jeg skal gøre hvad end jeg får besked på og bruges af hvem som helst, så længe de er renlige og ædrulige. Jeg elsker tanken om at stå til rådighed for hvem som helst, når som helst og til hvad som helst. Det gør mig vildt våd. Jeg elsker at være Hendes billige ludertæve, især fordi jeg så føler mig meget ejet og fordi Hun tænder på det. Jeg tænder nu også på at nogen bruger mig uden at betale for det, og måske endda blive fotograferet/filmet i perverse situationer og imens jeg bliver brugt.

På den måde føler jeg mig ejet af Hende også selvom jeg ikke ser Hende længe. *sukker dybt* Godt nok gør plugsene mig liderlig men det er ikke helt så frækt at være alene så det ville være rart at blive brugt som den beskidte og pervers tæve jeg er...

2 kommentarer:

  1. Mmm min frække tæve, nu har du indrømmet offentligt, at du er en nymfo-tæve. Jeg håber inderligt, du kommer til at blive brugt af en masse ;-)

    Og jeg har en overraskelse til dig ;-)

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  2. Jeg indrømmer gerne offentligt at jeg er en beskidt og pervers nymfo-tæve.
    Aiii, hvilken overraskelse???
    *ser ret nysgerrig ud*

    SvarSlet