torsdag den 28. januar 2010

Aflysning...

Miss Louise var ellers begyndt at have det bedre men har fået et tilbagefald. Hun døjer bl.a. med underlivsbetændelse og influenza. Hun ønsker at komme helt på højkant og tager en kur på 7 uger med akupunktur, sund mad og ro bl.a., hvilke betyder at vores aftale er aflyst og jeg skal have afbestilt togbilletter. Lige nu er jeg ret trist og ked af det, mest af egoistiske grunde fordi jeg både holder meget af Miss'en men også have set meget frem til det næste besøg med hvad det kunne medføre. Dog ved jeg også at den 7 ugers kur er vigtig for Hende og Hendes helbred der trods alt kommer i første række. Jeg håber at Hun så vil blive så frisk at vi kan mødes til foråret. Lige nu vil jeg gå en nattur i sneen og tømme mit hoved for tanker...nat nat...

2 kommentarer:

  1. Min kære tøs, forhåbentlig hjalp en gåtur på dit humør, for jeg kan ikke lide, at du er ked af det. Jeg håber meget på, at vi kan bibeholde vores gode kontakt, selvom jeg skal bruge meget tid og energi på det 7 ugers energi boost.

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  2. Joh, det hjalp lidt, men det er bare mig der er en dum egoistisk tøs, der da regner med at jeg stadig er Din ejebdom, selvom jeg ikke har skrevet under på noget endnu...*fniz*

    SvarSlet