tirsdag den 26. januar 2010

Dagligdagen banker på

Det er koldt derude og dagen nærmer sig hvor jeg igen skal besøge SMukke Miss Louise. Hun er heldigvis er ved at komme sig efter at have været syg, og det er jeg glad for. Jeg savner Hende meget. *suk* Jeg er ikke helt så liderlig som jeg ellers har været i lang tid, og det skyldes at dagligdagen banker på. Min dejlige veninde Malene er højgravid, ja hun er gået over tiden med en uge (hun er andengangs fødende) og jeg står standby fordi jeg skal med ind på hospitalet når hun endelig skal føde. Derudover er der en del at lave for mig her i ejendommen hvor jeg er beboerrådsformand. Jeg har tidligere her på bloggen nævnt det store Bolignet-projekt som nu er tæt på at være færdigbygget og sat igang. Det har taget næsten 5 år fra ide til afslutning med mig som leder af det sammen med vores tekniske rådgiver.
Derudover har jeg som byshaman/heks nogle klienter jeg også har brugt tid på.

Joh dagligdagen er naturligvis indeover. Dog bestemmer Miss'en stadig mange ting, også i min dagligdag og jeg nyder meget at Hun følger med i min dagligdag og bestemmer en del. Det gør at jeg føler mig mere som Hendes tæve, så lige meget hvad jeg arbejder med så er Hun altid i mine tanker, og jeg glæder mig til at komme over til Hende i februar.

1 kommentar:

  1. Det var vist lige hurtigt nok, du skrev, at jeg er ved at komme mig, for jeg har fået et slemt tilbagefald nu. Øv.

    Derfor passer det godt, at du er optaget af andre ting i denne tid. Og hvor er det skønt, hvis Bolignet-projektet endelig bliver afsluttet. Tillykke med det, for jeg ved, du har lagt et kæmpe stykke arbejde i det :-)

    Forhåbentlig kommer Malenes fødsel til at gå hurtigt og så smertefrit som muligt, og jeg glæder mig meget til at høre om den lille guldklump :-)

    Jeg vil forsøge at få fat på dig nu og sige godnat.

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet