torsdag den 21. januar 2010

straf og underkastelse

Jeg forsøger at være en lydig tøs, men det er ikke let når Miss Louise har gjort mig til en liderlig og pervers tæve. For en uge siden havde jeg vist igen været ulydig for Miss'en gav mig en hård straf: 4 ture ind til Istedgade for at trække og tjene penge til Hende. Desværre er vejret jo ikke ligefrem udeagtig og det er koldt og nogen dage har det sneet så det er kun 2 gange jeg har tjent lidt penge, nemlig 2 gange fransk til ialt 200kr. Den første gang var det endda en ung fyr med en meget lille pik (8-10 cm), og altså ikke meget at lave så det har været nogle kolde ture. Det er godt at jeg klæder mig frækt men varmt. Miss Louise nyder meget at sende mig ud som luder og griner over at jeg skal kæmpe så meget for så lidt. Hun nyder især at jeg er liderlig og ikke får noget sex. Dog er Hun ret utilfreds med at jeg ikke tjener penge til Hende, så jeg forventer en hård straf til min numse og bryster når jeg skal besøge Hende til februar. *klynker stille*

Nogen vil nok mene at det er ondt at sende mig ud i kulden, men jeg elsker Miss'en så meget at jeg gerne gør den slags for Hende. Det er naturligvis ikke sjovt at være liderlig uden at få noget, men det handler ikke om min lyst men om Hendes lyst, og jeg er taknemmelig for at være Hendes ejendom.

1 kommentar:

  1. Åh jeg er skam ikke utilfreds med din indtjening, for de små beløb opvejes til fulde af, at du ikke får stillet din liderlighed :-D

    SvarSlet