fredag den 1. januar 2010

Tæven i kulden nytårsdag

Miss Louise beordrede for nogle dage siden sin tæve til d. 1 januar at tage ind til Istedgade for at trække. Idag skrev vi sammen på MSN og jeg fik ordre på i lidt over en time at have de vibrende klemmer på brystvorterne så jeg både blev tændt og havde ømme brystvorter når jeg skulle ud i kulden. Fra kl. 15-16 skulle jeg have en plug siddende oppe i mit bageste hul. Jeg valgte mellem-pluggen. Jeg var blevet godt tænkt og omkring kl. 19 gik jeg i bad og bagefter lagde en diskret makeup og iklæsdte mig kort pink kjole, sorte selvsiddende strømper, hvid bluse med lange ærmer, brune skindstøvler og til sidst min sorte hellange regnfrakke der er vindtæt. Omkring 20.15 tog jeg ind til Istedgade hvor der var ret dødt. Folk slapper nok af efter nytårsaften, for der skete ikke meget i Istedgade nede ved Gasværksvej hvor jeg som regel holder til. Efter næsten en halv time stoppede en fyr i 30'erne og tog mig op. Vi kørte ned i Eskildsgade hvor der var en plads ledig. Jeg havde fået 100kr. og tog hans pik frem. Den var ikke ret stor så jeg kunne have den helt i munden uden problemer. Jeg suttede den blidt og stille i nogle minutter og sugede så krævende på den indtil den sprøjtede ind i min mund. Jeg slugte det hele og suttede pikken ren. Derefter talte vi lidt sammen og jeg reklamerede lidt for annoncelisten.dk som han ikke kendte. Derefter steg jeg ud og gik tilbage til Istedgade. Efter endnu lidt over en time opgav jeg. Jeg overvejede at gå ned i Skelbækgade, men gik ud fra at de afrikanske og østeuropæiske piger, og deres alfonser, nok ikke ville have selskab sådan en stille dag hvor der nok slås om de få kunder. Jeg blev godt nok kontaktet af en ældre fyr men han havde vist ikke været i bad meget længe sådan som han lugtede så jeg afviste ham som Miss'en har lært mig.

Vel hjemme fik jeg et kort, varmt bad (det var vildt koldt derude) inden jeg ringede til den dejlige Miss Louise. Jeg var stadig tændt, men nu er der kun få dage til jeg skal besøge Hende, og jeg må beholde min viljestyrke og holde hænderne over dynen indtil da...!

2 kommentarer:

  1. Det var en skam, at tæven ikke blev grundigt brugt i går, når nu tæven var så liderlig ;-)

    Jeg går og hygger mig med, at tæven er så liderlig. Hehe det er en god forsmag på kyskhedsdimsen ;-)

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  2. *piver stille og kigger op på Dig* Jeg bliver så liderlig af at tænke på den der kyskhedsdims og det er da ikke sjovt, vel?

    SvarSlet