onsdag den 30. december 2009

Tilbageblik på 2009

Da vi kom ind i 2009 så det ud til at være et år lige som så mange andre; en hel del beboerrådsarbejde, knap så meget arbejde som heks/shaman pgra. krisen og endnu et år uden BDSM/sex, altså stadig i kloster. Joh, der var en del beboerrådsarbejde, jeg blev genvalgt som formand uden modkandidat, og de der blev valgt til rådet gad ikke lave noget, men det ser pænt ud at have en post. Der var problemer med afslutningen af etableringen af ores store Bolignet-projekt (fastnet telefoni, dørtelefoni, internet, egen hovedstation til radio/tv, og overvågning af opgange og arealer. Ansvaret lå stort set alene på mine skuldre, og folk beklagede sig 24/7 over småting. Jeg fik stress og trappede ned men for sent; jeg røg på Hvidovre hospitals hjerteafdeling i 12 dage, og måtte konstatere at mit liv skulle ændres...

Som afstressning brugte jeg i starten af 2009 lidt tid på forskellige af Forums chats. Jeg havde opgivet at finde en partner eller en Herskerinde så det var for hyggens skyld jeg chattede. Som jeg har fortalt tidligere her på bloggen skete der lige pludselig noget da jeg loggede ind på SM Øst tirsdag d. 28 april ret sent om aftenen. En Louise skrev et hej til mig og lokkede mig ind på Extrem chat 1, hvor vi chattede. Næste gang jeg kiggede ud af vinduet var det begyndt at lysne. Vi havde simplehen chattede i adskillige timer. Vi fik udvekslet e-mail adresser og i Hendes første mail var der både foto og link til Hendes Miss Louise-site. Jeg blev fascineret af den person jeg så på billedet og kunne læse om på sitet. Næste aften mødtes vi igen på SM Øst og chattede meget længe. I starten af vores chatteri var det mest for hyggens skyld, men vi kunne godt mærke at vi faldt i hak. Dagene og ugerne gik og jeg fandt min tøseside frem. Det virkede naturligt at være tøs for Miss Louise på chatten og MSN, og selvom jeg var meget mere erfaren end Hende virkede det kun som en fordel. I starten var jeg nervøs for at blive skuffet endnu en gang, så jeg passede lidt på mig selv, selvom det var svært ikke bare at give sig hen når vi chattede sammen. Vi aftalte at mødes, men Hun måtte desværre melde afbud, hvilke gjorde at jeg straks tænkte "Åh nej, ikke igen". Vi fik dog talt om det og fortsatte mest på MSN og telefon, og knap så meget på chatten. For første gang i mange år følte jeg at tøsen-siden kunne komme frem og udvikle sig og udvikle mig også som menneske. I starten af september kom så endelig dagen vi begge havde ventet så længe på: Jeg skulle besøge Hende. Det havde helt sikkert været en fordel at vi havde skrevet og talt så meget inden vi mødtes. Mit første besøg var ikke fyldt med SM, men dog nok til at vi begge blev overbevist om at dette er rigtigt. Var jeg i tvivl inden var jeg det ikke efter besøget. Dette var den dejligste og mest betydningfulde Herskerinde jeg har mødt, en som gerne vil forme og udvikle mig i mange år. En kvinde der kan sige hvad Hun vil og ønsker og forventer at jeg gør det.

Jeg var lige kommet hjem fra Miss Louise da jeg blev indlagt på Hvidovre med hjerteflimmer og hjerteastma, som dog ikke er livstruende så længe man får medicin. Jeg var allerede inden godt klar over at jeg skulle bruge mere tid på min tøseside, men da jeg nu alligevel var indlagt og stressede af brugte jeg en masse tid på at tænke. Det hjalp naturligvis at Hun ringede til Hvidovre for at høre hvordan jeg havde det. Min veninde Malene havde sørget for at Hun fik besked om hvad der var sket. Disse dage viste mig at der skulle sadles om og min tøseside skulle vægtes noget mere. Det føltes rigtigt og netop fordi jeg er Hendes tøs. Vi fik talt og skrevet en del da jeg kom hjjem, og Hun proklamerede at jeg var Hendes og Hun vil gøre mig til den mest perverse og liderlige tæve der kan findes. I starten lød det frækt, men jeg vidste ikke hvad Hun ville gøre for at gøre mig til en ægte tæve. Det ved jeg så idag: Jeg render rundt og er småliderlig det meste af tiden, og drømme ofte om Hende om natten og tænker på Hende om dagen. Ofte starter Hun en mail med "kære tæve" og slutter altid en mail af med et knus og et klask. I de fleste mails er der små antydninger som gør at ingen af os er i tvivl om hvem der bestemmer, og jeg nyder for en gangs skyld at kunne give mig hen til en Kvinde der nyder at bestemme så meget som muligt, ligesom jeg nyder at være Hendes redskab og ejendom. Hun formår også at holde mig tændt ved at have mig opført på sit site med både en sort bog til straffe og en masse fotos der udstiller mig ligesom denne blog også har stor betydning i vort forhold. Det at jeg skal gå trusseløs i korte nederdele, glatbarberet over hele kroppen og i skødet, samt være til gængelig for alle der har lyst holder mig tændt, ligesom det at jeg er Hendes luder der af og til trækker i Istedgade og stiller mig til rådighed på chatten. Vi har også søgt en person/et par der kan holde øje med mig her i Kbh og i samarbejde med Hende opdrage mig, dog indtil videre uden held. Jeg nå indrømme at jeg nu selv betragter mig selv som en pervers, liderlig tæve, og er lykkelig for de ting Hun gør ved mig og de planer Hun har for mig selvom jeg ikke ved hvad de indebærer, og uvidenheden tænder mig også.

I starten af december besøgte jeg Hende anden gang og det var både intenst for os begge og hårdt for mig. Det var et møde der lover godt for fremtiden, og vi kom tættere på hinanden. Mine følelser for Hende er både stærke og dybe og jeg er Hende meget taknemmelig for at Hun vil vise mig vejen til at være den absolute tæve, også selvom det bliver igennem megen smerte og ydmygelse, eller netop derfor. Jeg giver mig fuldkomment til Hende, og det sidste besøg vist at jeg kan give slip selvom det kræver megen kamp.

2009 var på mange planer et positivt vendepunkt for mig og det se ud til at 2010 bliver et år hvor der sker mange betydningsfulde ting for mig. Der sker ændringer i den måde jeg arbejder som beboerrådsformand på bl.a. fordi min tæveside får mere plads. I starten af det nye år skal jeg besøge Miss Louise igen og selvom jeg ikke aner hvilke planer Hun har så lover Hun at det bliver smertefuld, ydmygende og dejligt (det sidste ihvertfald for Hende *klynk*). Til februar-besøget venter der mig 2 symboler for min underkastelse nemlig et halsbånd og en kyskhedsdims. Det er også planen at jeg skal have annoncer under massage og under modeller på annoncelisten.dk hvor jeg tilbyder sexuelle ydelser som ludertæve. Derudover ved jeg at Hun pønser på en slavekontrakt, så der er mange gode grunde til at se frem til 2010, og meget af det kommer til at blive omtalt her på min lille blog.

1 kommentar:

  1. Ja, 2009 var et år med mange forandringer. Og den bedste ting var, at vi fandt hinanden :-)

    2010 skal nok blive et dejlig frækt år, hvor vi får nogle meget intense oplevelser sammen, som vil bringe os tættere på hinanden.

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet