torsdag den 10. december 2009

Et grænseoverskridende besøg hos Miss Louise

Jeg er lige kommet hjem fra et besøg hos Miss Louise, et besøg der var grænseoverskridende og vist også ret afgørende for vores forhold. Jeg tog afsted tirsdag ved middagstid så det blev til godt 48 timer, vel at mærke 48 timer som jeg aldrig glemmer og som virker længere. Når jeg tager over til Miss'en køre jeg med toget til Vejle, og kommer dermed igennem Storebæltstunnelen. Denne tunnel markere for mig at jeg lægger Pernille, beboerforkvinde og behandler bag mig og bliver moongirl. Naturligvis indeholder jeg begge sider men den tunnel virker som et symbol for mig, også fordi Miss'en bor et godt stykke uden for Vejle, og i Hendes hus kan jeg være den pervers moongirl Hun ønsker.

Hun hentede mig i Vejle og vi tog hjem til Hende hvor Hun fik fødselsdagsgaver, Anne Linnets "Boksen" og Bruce Springsteens "Tunnel Of Love", samt juleslik og pebernødder. Hun gav mig et Matas-gavekort, en lille bamse samt en latexkjole i vintersolhvervsgave. De næste par dage gav jeg Hende massage samt var stuepige for Hende. Når jeg ikke var stuepige var jeg Hendes liderlige tæve der gjorde hvad Hun bad mig om. Tirsdag aften skulle jeg have 1.000 slag som straf for ulydighed som nævnt på Hendes hjemmeside http://www.bricksite.com/misslouise , hvor man også kan finde fotos fra de seneste par dage. Hun slog 100 slag med spanskrøret, slag jeg skulle tælle højt, og så tog Hun et foto. Derefter de næste 100 slag osv. Heldigvis kunne jeg tælle til 1.000 så jeg ikke skulle starte forfra. Det gjorde ondt og mærkerne på min bagdel og baglårene blev flere og flere. Jeg græd, pev og klynkede, hvilket kun tændte Hende yderligere. På et tidspunkt var jeg klar over at jeg blev nødt til at overgive mig til smerten og til Hende for at kunne klare de 1.000 slag, så det gjorde jeg langsomt men sikkert. Jeg var godt klar over at dette ville blive et par specielle dage. Miss Louise var vild med at nive og hive i mine brystvorter hvilke gjorde at jeg pev og klynkede højtlydt. Dette tændt Miss'en. Natten til onsdag var jeg lænket til en seng, og hvis jeg skulle tisse skete det i en spnd. Heldigvis skulle jeg ikke tisse.

Næste morgen ydmygede Hun mig ved at beordre mig til at lave havregrød som jeg skulle spise af en skål siddende på gulvet lænket for Hendes f'ødder. Senere på formiddafen tog Hun alle sine slagredakaber frem. Jeg fik ordre på at ligge mig på alle fire. Hun tog det første slagredskab og begyndte at bruge det. Siden det næste og det næste redab. I starten gjorde det ret ondt i min stakkels bagdel, efter de 1.000 slag aftenen før, sådan igen at blive udsat for en masse slag. Udover striberne der blev fornyet pev, klynkede og græd jeg ligesom aftenen før. Langsomt vendte smerten sig til en lystfølelse. Efterhånden som smerten bredte sig fra balder, lår og bryster forvendlede den sig til noget helt andet: nemlig lyst, liderlighed og en følelse af afgivelse af total kontrol. Min gråd føltes pludselig befriende og det samme gjorde smerten. Jeg føtte en forvandling fra en klynkende tøs til en ydmyg og lykkelig liderlig tæve. Jeg havde følelsen af at smerten ville forvandle sig til noget dejligt hvis jeg "bare" gled ned i den og lod den (smerten) omslutte mig. Jeg følte at jeg gled dybere ind i smerten og overgav mig til den. Pludselig fik jeg orgasme af selve smerten, noget jeg ikke har oplevet i mange år, og det var en ubeskrivelig følelse. Jeg undskyldte overfor Miss'en som straffede mig yderligere. Hun havde fundet en lang dressurpisk frem som ret hurtigt blev Hendes favoritredskab. Når den lange tynde snert ramte visse steder i mit skød og på mine brystvorter føltes det som et skarp elektrisk stød. Jeg tiggede og bad om at Hun skulle stoppe, men jeg fjernede ikke min krop fra pisken der ubønhørtligt ramte mit skød, lår, bagdel og brystvorter. Hun grinte stille af mine bønner og fortsatte med at bruge dressurpisken. Den specielle smerte ændrede sig langsomt til en lystfølelse og en dyb følelse af lykke og kærlighed til Miss Louise. Lige der var jeg kun en ting: Miss Louises ydmyge tæve der ville gøre alt for sin ejer og være lykkelig for det.

Senere ville Miss'en slå en gammel rekord. For 7år siden satte en anden Domina 21 træklemmer i mit skød. Dette skete stående, men Miss Louise beordede mig til at ligge på sengen jeg ellers sov på aftenen før. Jeg blev lænket på fødderne så de ikke kunne samles. Miss'ens satte langsomt men sikkert klemmer i mit skød. Hun kom op på 38 træklemmer. Ny rekord! Det føltes dejligt med alle de klemmer. Jeg er faktisk vild med klemmer, selvom de også bringer smerte. Det var en dejlig tung følelse med de 38 klemmer, og Miss'en kælede for dem. Smerten kom først da de blev fjernet. Jeg pev og Hun spurgte om Hun skulle lade dem sidde, men jeg sagde nej, vel vidende at jo længere de sidder jo større smerte. Da de alle var fjernet føltes det dejligt.

Efter aftensmaden ville Miss'en bruge dressurpisken igen og mine følsomme brystvorter fik hver en træklemme på. Den smerte gik lige til hjernen og ned i skødet. Jeg blev vildt våd og klemmerne kombineret med smerten fra dressurpisken fik mig ned i det lystfyldte smertenshav der igen gjorde mig til en liderlig tæve og painslut. Jeg, der aldrig skulle tro at jeg ville blive kaldt painslut, fordi smerte kan være lystgivende men jeg er ikke vant til at selve smerten giver mig orgasme så her har Miss Louise væltet en grænse og forvandlet mig. Igen lod jeg mig glide ned i smerten og forhindrede dermed ikke Miss'en i at piske mig som Hun havde lyst til. Jeg tiggede og bad dog om at Hun skulle stoppe fordi jeg følte at jeg var ved at komme og brugte meget energi på ikke at få orgasme. På et tidspunkt gav Hun mig ordre på at give slip og glide ind i orgasmen hvilket jeg gjorde og følte en voldsom lyst og kærlighed til Hende. Da jeg var kommet lidt til mig selv fik jeg et glas i hånden. Det var fyldt af Hendes velsmagende safter og urin som jeg drak lykkelig og stadig liderlig. Hun lod dressurpisken danse over min krop efter jeg havde drukket færdigt. Jeg var totalt i Hendes magt og nød at underkaste mig Hendes lyster.

Ind imellem disse smertefulde og dejlige oplevelser var jeg stuepige for Miss Louise, serverede for Hende og gav Hende Massage, men det meste af onsdagen står en anelse sløret for mig, men jeg følte at jeg havde ændret mig takket være Hende og jeg var kommet tættere på min kerne. Jeg var træt men lykkelig da jeg lagde mig til at sove, denne gang uden lænker (desværre), men da jeg vågnede torsdag morgen følte jeg en stor mængde energi inde i mig. Efter morgenmad, Miss'ens varme bad og massage til Hende fik jeg en omgang med dressurpisken. Min bagdel var godt nok ret øm men jeg følte udover smerte også en dejlig lystfølelse. Jeg takkede Hende ligesom dagen før for at have pisket mig. Følelsen af ømme balder og ømme brystvorter var dejlig da jeg gik i bad.

Om eftermiddagen fulgte Miss Louise mig til banegården og inden vi skiltes fortalte Hun mig at næste gang vi skal ses havde jeg gjordt mig fortjent til at være Hendes ejendom og som symbol på dette bære halsbånd. Jeg var meget lykkelig og ville ønske at jeg ikke skulle hjem, men virkeligheden ventede på den anden side af Storebæltstunnelen. Da jeg var kommet hjem ringede jeg med det samme til Miss'en for at sige at jeg var kommet hjem og tak for det Hun havde gjort. Jeg er Hende meget taknemmelig for at gøre mig til Sin perverse og liderlige tæve og painslut, og jeg vil forsøge at leve op til Hendes ønsker og lyster. De næste dage vil jeg slappe af, tænke og lade følelserne falde på plads. Disse 3 dage skal have lov til at synke ind i mig. I aften går jeg træt til ro med et smil på læberne, selvom jeg savner Miss Louise meget...

2 kommentarer:

  1. Jeg er glad, fordi du atter engang fik en god tur. En oplevelse for livet & at det var muligt for Miss'en at skabe noget for dig. Der var uventet & nok også noget, der kom bag på dig selv, moongirl. Jo, din Miss har masser af mod & nerver, hvor mange desværre har takket nej. Når De hører hvad du har prøvet igennem livet. Så du vinder nok ikke i lotto, men du har den bedste Miss i din verden. Og det er fantastisk i sig selv.

    SvarSlet
  2. Vi havde nogle dejlige intense dage sammen, og jeg nød dig i fulde drag. Jeg elsker at høre dig tigge og bede, og det tænder mig utrolig meget at bringe dig igennem smerten. Du er min perverse painslut ;-)

    SvarSlet