søndag den 13. december 2009

En tæve skal have regler

Efter at jeg nu definitivt er ejet af Miss Louise har Hun nedfældet nogle regler for mig, Hendes tæve, inde på Hendes hjemmeside (http://www.bricksite.com/misslouise ).

Det er regler så som at Hun er den eneste der bestemmer, og det er kun Hende der fastsætter reglerne, ændre dem og fastlægger nye. Jeg skal "blot" følge dem.
Jeg må kun få orgasme hvis Hun har givet tilladelse til det, og Hun må bruge mig til det Hun har lyst samt lade andre bruge mig, ligesom andre må bruge mig hvis de har lyst og jeg kan ikke sige nej.
Jeg skal altid være trusseløs, men er det koldt må jeg godt have trusser på (jeg er stadig trusseløs :)), og når det er koldt skal jeg bruge selvsiddende strømper når jeg er ude ligesom jeg skal bruge en diskret makeup når jeg er ude.
Detter er blot nogle af de regler jeg skal huske.

Jeg har det rigtigt godt med at der er en hel del regler jeg skal følge fordi det giver mig som tæve en tryghed og nogle retningslinjer, ligesom det giveer en forventning om at jeg tager det at være ejet som noget seriøst, dybt og langstrakt. Derudover tænder det mig mentalt at vide at dette symbol på at jeg er Hendes er der og hvis ikke jeg gør som reglerne siger bliver jeg straffet. Jeg tænder iøvrigt ikke på at være en flabet tøs der med vilje hele tiden overtræder reglerne. Jeg kan derimod mærke at efterhånden som der er flere og flere symboler på at jeg er Hendes, og reglerne er blandt disse symboler, så føler jeg en ro og dyb glæde som jeg har søgt og savnet i mange år. Jeg vil gøre mit til at følge Hendes fastsatte regler så Hun kan være stolt af mig. :)

2 kommentarer:

  1. Det glæder mig meget, at du finder tryghed i at have nogle regler at følge. Forhåbentlig er de et skridt på vejen til at bringe dig nærmere din kerne.

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  2. Det er de helt sikkert, samt at jeg kommer tættere på at give kontrollen fra mig og underkaste mig helt Din vilje og lyst. :)

    SvarSlet