søndag den 27. december 2009

Endnu en belønning

SMukke Miss Louise gav mig via MSN tidligere idag en belønning (tror jeg nok) efter at have gjort som Hun sagde. Hun beordrede mig sidst på eftermiddagen til at sætte en plug op. Jeg fik selv lov til at vælge mellem-pluggen. Det føltes vildt dejligt at have den oppe og jeg blev med det samme ret liderlig. Imens vi snakkede via MSN sad jeg der og var våd og liderlig. Jeg kunne godt lide følelsen af at "ride" på pluggen. Jeg har aldrig prøvet at ride en mand, endnu. Da Miss'en loggede af beordrede Hun mig til at have pluggen oppe i mig indtil 18.30, næsten 2 timer. Derefter fik jeg lov til at få 2 orgasmer, hvilke var meget flot af Miss'en. Det gør jo naturligvis at jeg vil gøre mig endnu mere umage for at være en god tæve.

Kl. 18.30 var jeg meget liderlig og godt våd og tæt på at komme. Jeg sad der på stolen og lod pluggen blive oppe imens jeg lukkede øjnene og gled ind i fantasiland...

...Jeg stod bundet imellem 2 stolper i et rum kun oplyst af en masse lange stearinlys. Jeg var klæst i en ret kort lakkjole der var ret nedringet, samt sorte selvsiddende netstrømper og sorte stiletter. Miss Louise står foran mig og smiler. Hun kæler for mine bryster og mine lår. Hun klemmer stille mine brystvorter, først blidt og derefter hårde. Jeg begynder at pive. Hun klemmer lidt hårdere, for derefter at sætte træklemmer på mine brystvorter. Jeg piver stille, men nyder også smerten. Hun går bag mig og efter nogle sekunder kan jeg høre dressurpisken suse og ramme min bagdel. Det næste slag falder og derefter det næste. Ret hurtigt klynker jeg stille og mærker snerten bide i mine balder. Jeg piver og mærker pisken ramme mig igen og igen. Så stopper Hun og går om foran mig og kigger mig i øjnene. "Din straf er langt fra ovre, tæve." Hun går hen og henter noget. Jeg får bind for øjnene og bliver kneblet. Derefter kan jeg mærker kæder bundet til mit skød og derefter noget tungt bundet til kæderne. Jeg forsøger at pive, men kneblen stopper lydene. Jeg høre Miss'en: "Mon ikke 1500 slag med spanskrøret er en passende straf for en liderlig tæve?" Spanskrøret suser igennem luften og rammer min godt ømme bagdel. Slagene falder støt og hård. Miss Louise skifter med jævne mellemrum spanskrør. På et tidspunkt bruger Hun et ret tyndt spanskrør der bider godt og giver en speciel smerte, en smerte jeg bliver vildt tændt af. Pludselig mærker jeg følelsen af en orgasme der er på vej. Den kommer rullende og indtager min krop. Jeg forsøger at skrige min liderlighed ud, men kneblen er effektiv. Jeg mærker den næste orgasme kommer og svæver væk. Da jeg kommer til mig selv er kneblen væk og Miss Louise spørger om jeg har fået lov til at komme. Jeg siger nej det har jeg ikke. Hun fortæller mig at det må jo skrives i den sorte bog. Hun hiver hårdt i træklemmerne på brystvorterne og jeg kommer igen...

...Jeg var meget våd da jeg åbnede øjnene efter de 2 orgasmer der desværre blev til 3. Hvilke gør at jeg håber Miss Louise straffer mig for ikke at overholde Hendes ordre. Min liderlighed løb af med mig og jeg tager naturligvis min straf hvad end den er. Jeg tog et bad bagefter og tænkte hele tiden skyldsbetynget på Miss Louise. Ved at skrive det her på bloggen at jeg lader liderligheden styre mig, håber jeg at Miss Louise vil finde på en god straf til sin perverse tæve.

1 kommentar:

  1. Ak og ve min tøs, din liderlighed og begærlighed vil da ingen ende tage. Det bliver skrevet i din sorte bog til senere afstraffelse.

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet