fredag den 18. december 2009

Miss'en bestemmer

Miss Louise og jeg har en aftale i februar, men vi savner hinanden så meget at Hun har besluttet at vi skal ses i starten af januar hvilket jeg er lykkelig for. Jeg har heldigvis personer omkring mig som viser forståelse for at jeg har givet Miss'en retten til at bestemme meget i mit liv, og de sørger derfor for at tingene køre som de skal herhjemme. Det giver mig mere ro og glæde når jeg får den store opbakning til noget der er så vigtigt for mig som forholdet til Miss Louise er. De nærmest omkring mig siger at jeg har fået en ro og glød som de ikke har set tidligere, hvilke jeg godt selv kan mærje. Min bedste veninde Malene (som selv er S'er) siger at jeg nu står foran det jeg har ventet på i mange år, og jeg er så småt ved at tro på det, selvom jeg tidligere er blevet meget skuffet. Dog er mit forhold som menneske og tæve til Miss'en kommet ind i en fase jeg ikke har oplevet i over 15år, hvilke jeg tager som et rigtigt godt tegn. Jeg tror det har været sundt at vi har brugt lang tid på at lære hinanden at kende og taget det stille og roligt. Vi kaster os ikke bare ud i store ting før vi ved at isen kan bære. Jeg har tidligere mødt personer som vil mødes her og nu og jeg skal så være deres legetøj/ejendom på anden dagen for vores bekendtskab, hvilke ikke helt fungere for mig. Jeg kan godt lide at der er et solidt fundament, hvor begge parter kan følge med og har nogenlunde de samme ideer om hvor forholdet fører os hen. Miss Louise og jeg brugte fra april til september før vi mødtes første gang, og var begge ret spændte, men det viste sig hurtigt at vi var hvad hinanden havde troet/håbet.

Jeg ved ikke hvilke planer Miss Louise har for vores næste møde i januar når jeg besøger Hende, men jeg er sikker på at det bliver smertefuldt, ydmygende, intenst og dejligt. Når vi ikke dyrker SM nyder vi hinandens selskab og slapper af. Hun giver mug ro og jeg tænker slet ikke på livet i Valby når jeg besøger Hende. Tidligere har jeg følt tillid til de Herskerinder jeg har kendt, dog har der af forskellige grunde ikke været 110% tillid. Det har nogen gange været fordi de var som de nu var eller noget i mig som ikke fik ro, og hvor jeg måske vidste at min udvikling som tøs/tæve ikke gik den vej. Det er ikke altid der kan sættes ord på det. Mht. Miss Louise har jeg 110% tillid til Hende. Hun har roen, lysten og viljen til at forme mig som kun Hun vil det. Jeg ved ikke hvor Hun føre mig hen og hvordan Hun vil forme mig, men jeg lægger afgørelserne trygt i Hendes hænder. Da Hun udsatte mig for smerte sidste gang jeg besøgte Hende, og jeg egentlig ikke kunne lide den, holdt Hun fast i den hvormed jeg overgav mig og lod mig glide ned i smertehavet, velvidende at Hun nok skulle få mig op igen. Hun viste mig at smerten kunne give en voldsom lyst, ligesom man kan få en stor længsel til smerten fordi den kan transformeres til lyst og glæde. Jeg har sammen med andre SM-ere filosoferet over smerten som den store vej til dyb lyst og kærlighed men det har altid været på et teoretisk plan. Jeg har oplevet tøser der efter en meget hård omgang spank grædende har takket deres Hersker/Herskerinde og bedt om mere smerte og ladet deres Ejer bestemme hvordan. Jeg har indtil nu fundet det smukt men også sært. Dvs. indtil Miss Louise viste mig hvorfor disse tøser gjorde som de gjorde. Jeg græd også som pisket (undskyld udtrykket *g*), og længtes efter mere smerte vel at mærke fra Hendes hånd. Hun piskede mig af en ny kærlighed jeg nu værdsætter, og som gave for dette giver jeg mig selv ubetinget til Hende. Jeg og Hun ved at det er vigtigt skridt i udvikling af vores forhold. Ingen af os har travlt og denne fase skal udforskes grundigt i ro og mag til vi begge forstår den helt. Miss'en undres lidt over min dybe underkastelse som jeg finder naturligt. Når jeg har gjort ting i mit liv har det været 100%, og når jeg føler kærlighed, lige meget hvilken form, så er den dyb, hvilke har skræmt flere igennem mit liv. Har man gjort sig fortjent til det vil man opleve kærlighed og hengivenhed fra min side. Det gælder kærester, veninder og Herskerinder/Miss'er. Det er nok også grunden til at jeg har haft nogle fantastiske SM-oplevelser igennem årene, fordi jeg går ind i det med både mit hjerte og krop.

Hvad der end sker når jeg besøger Miss'en næste gang så ser jeg frem til det med stor glæde. Hun kan ikke nå at få lavet mit kommende halsbånd til januar, men det kan jeg så se frem til når vi ses i februar. Jeg føler også at jeg skal gøre mit bedste for at fortjene det halsbånd, og det er kun Miss Louise der afgør om jeg har fortjent det for Hun bestemmer, og jeg er lykkekig for at kunne afgive bestemmelsesretten til Hende.

1 kommentar:

  1. Du og jeg kan stille og roligt udforske hinanden og os selv sammen, for vi har masser af tid til gode sammen :-)

    I januar vil jeg med sikkerhed udsætte dig for smerte igen, for det er et område, hvor der venter os intense og store oplevelser. Jeg glæder mig meget.

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet