lørdag den 26. december 2009

Endnu lidt hjemmearbejde...:)

For nogle dage siden beordrede Miss Louise mig til at finde plug og klemmer frem, hvilke jeg gjorde for at give mig selv en enkelt orgasme den nat. Desværre var jeg stadig træt efter vintersolhvervsfesten hvor jeg var oppe i 24 timer så jeg faldt i søvn med mellempluggen oppe i mig og vågnede efter 3 timer og tog den ud. Dagen efter fik jeg samme ordre, men en veninde ringede kort efter midnat og havde brug for at snak hvilke hun gjorde i næsten 2½time så jeg var bombet og fik ikke udført ordren. Dette fortalte jeg Miss'en og bad også om en hård straf, men Hun forbarmede sig hvis bare jeg fik udført ordren julenat. Hun ved godt at den hårdeste straf er ikke at få udløsningen for min liderlighed, og ved også at en orgasme mere tænder mig mere end den letter. Hun er en meget klog kvinde, hende Miss Louise, og meget mere end en tæve som mig. Da jeg var på vej i seng fandt jeg klemmer og den store plug (Hendes ordre). Jeg havde fået ordre på en bestemt type fantasi. Jeg kan virkelig godt lide når Hun også bestemmer mine fantasier. *s* Jeg smute mit bageste hul ind i olie og gjorde det samme med pluggen som derefter gled frem og tilbage ved hullet. Den gled langsomt ud og ind. Jeg følte mig ret liderlig og til sidst gled den i bund hvor den fik lov til at sidde. Derefter kom de vibrende klemmer på brystvorterne og blev tændt. Jeg lagde mig på sengen med spredte ben og begyndte at kæle lidt for mig selv. Efter få minutter lukkede jeg øjnene og gled ind i fantasiland...

....Jeg ligger på knæ over et lille træbord, kun iført en ret kort sort kjole og sorte selvsiddende strømper. Jeg er lænket til bordet med min numse strittende lidt op. Miss Louise kommer ind i stuen, smiler og kæler for mine bløde balder. Hun sætter sig ved computeren, og jeg kan høre Hende skrive. Efter få minutter rejser Hun sig op og går over til spanden med spanskrør, og finder et spanskrør. Hun vender sig imod mig og fortæller at webcamet er sat til og CyberHerren er online og kigger med. Dvs. han er formentlig ikke den eneste for Hun har også et link til webcamet på sin side så måske kigger ret mange med. Jeg er glad for at mit hoved vender den anden vej for jeg rødmer kraftigt. Spanskrøret suser igennem luften og rammer mine balder. Jeg giver et spjæt og de næste slag rammer. Jeg begynder langsomt at klynke og pive imens slagene falder støt ned over min numse. Miss Louise stopper først da Hun kan se at min bagdel er blå og rød og kæler for mine meget ømme balder. Så finder Hun en tawse frem og bruger den flittigt. Jeg piver og hulker imens tårene løber ned ad mine kinder. Jeg får at vide at jeg får 10 hårde slag på hver balde og skal tælle dem højt. Jeg tæller men de tre sidste på hver balde er svære at tage fordi de er ret hårde og jeg græder højlydt.
Miss Louise kæler for min nu ret ømme numse, og siger at det garanteret ser godt ud i webcam. Hun finder gummihandsker og olie frem og begynder at smøre mit hul ind. Min gråd forstummer og afløses af små støn. Hendes ene finger glider ind, og efter nogle minutter den næste. Hun fingerknepper mig langsomt og blødt og den tredje glider op. Hun knepper mig lidt hurtigere og efter et stykke tid glider den 4. finger også op. Jeg stønner og klynker højt og lukker øjnene. Jeg nyder at blive gennemkneppet og føler mig virkelig som den tæve jeg er. Jeg nyder og efter et stykke tid mærker jeg at hele hånden glider op i mig. Hun knepper mig først blidt og langsomt og efter nogle minutter senere mærker jeg at tempoet bliver sat op og hånden knepper mig hårdere. Jeg nyder at blive taget hårdt og mærker tæven vokse i mig lige inden jeg glider over i orgasmens rus...

...jeg ligger længe og nyder følelsen fra fantasien og sender Miss'en taknemmelige tanker. Jeg slukker og fjerner de vibrende klemmer og går ud i badeværelset og fjerner den store plug og mærker at jeg stadig er våd og liderlig. Igen tænker jeg på Miss Louise der igen har formået at sørge for at min liderlighed er intakt og den ene orgasme har gjort mig endnu mere underdanig overfor Hendes ønsker og lyster. Jeg går ind i seng, glider ind under dynen og falder i søvn med Hende i mine tanker.

Tæven takker sin SMukke ejer for endnu en dejlig oplevelse!

1 kommentar:

  1. Liderlige tæver er bedst, for I er mere opsatte på at adlyde og please, så det vil helt sikkert ikke være sidste gang, du får ordre til at holde din liderlighed ved lige på denne måde ;-)

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet