søndag den 13. december 2009

En kold tur til Istedgade

Miss Louise ved at jeg har været ret liderlig siden jeg kom hjem i torsdags, og beordrede mig til at tage ind til Istedgade, hvilke jeg gjorde omkring kl. 19. Jeg var iført en kort lilla kjole, hvid silketrøje, sorte varme selvsiddende strømper, støvler og lang, sort lakregnfrakke. Der var mildest talt ikke megen gang i den og ikke mange mulige kunder i Istedgade. Nok fordi det er joldt og julemåned. Efter godt 30 minutters vandren frem og tilbage kørte en bil op på siden af mig, vinduet blev rullet ned og en moden fyr spurgte om jeg gav fransk, hvilke jeg sagde ja til og satte mig ind. Imens han fandt en sidegade talte vi lidt sammen og jeg fik de 100kr. jeg tager for fransk. Han parkerede og jeg lynede ned i hans bukser og tog en ret stor pik frem. Jeg begyndte at slikke langsomt op og ned ad skaftet og lod tungen kører op og ned, samt lade den lege med pikhovedet. Jeg tog pikken i munden og sugede og suttede begærligt. Jeg kunne mærke at den store pik gjorde mig ret liderlig og våd. Efter nogle minutter sprøjtede han mig i munden med en stor ladning som jeg slugte. Det var dejligt at synke spermen. Jeg slikkede pikken ren og bagefter talte vi lidt og han fik min mail-adresse.

Efter jeg stod ud af bilen gik jeg ned ad Istedgade hvor der ikke skete ret meget. Jeg mødte 2 meget fulde og højtrøstede svenskere der ville invitere mig med på hotel og give mig 1.000 kr. for at de kunne kneppe mig. Jeg sagde dog nej da deres fuldskab gjorde mig utryg. Jeg gik ned til BodyBio, men dernede var der kun nogle gamle mænd der ikke ligefrem lugtede rene, så jeg tog lidt skuffet og ret liderlig hjem.

Hjemme talte jeg med Miss Louise på MSN, og Hun syntes det var godt at når jeg følte mig utryg ved de 2 fukde svenskere at jeg sagde nej tak til dem. Miss'en kan godt lide at jeg er liderlig og ikke kan gøre noget ved det, men syntes alligevel at jeg skulle have lidt ud af dagen så Hun gav mig ordre til at fantasere om Hende når jeg går iseng og giver mig selv en enkelt orgasme. Det vil jeg fortælle om mandag.

1 kommentar:

  1. Det er ikke let at være en liderlig tæve, når der ikke er udsigt til at blive brugt godt og grundigt ;-)

    Jeg håber, du nød din orgasme i nat ;-)

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet