fredag den 11. december 2009

Tanker om en mulig fremtid

Siden jeg kom hjem igår har jeg talt en del i telefon med Miss Louise sant talt med Hende på MSN. Vi har begge brug for at tale om hvad der skete og hvad vi føler de seneste dage. Ligesom vi begge tænker på en mulig fremtid. Alt i alt står den nok på tankevirksomhed og afslapning her i weekenden. Vi har allerede aftalt at jeg skal besøge Hende i starten af februar. Igen et skelsættende besøg fordi Hun planlægger at give mig halsbånd på. Et stærkt symbol for os begge der viser at jeg er Hendes og at jeg gerne vil vise det. Det virker som om vores møder kommer til at rykke en masse netop fordi det sker med et vist tidsrum og fordi vi bl.a. har hver vores blog hvor det er muligt at give udtryk for tanker og følelser. Vores samvær er også ret intense på en speciel måde, noget jeg godt kan lide.

Jeg føler at vi allerede er kommet langt i forståelsen af hinanden og en tillid som det ellers kræver længere tid at opnå med andre. Når jeg kigger ud i fremtiden ser den lys ud for os hvis vi følger vores hjerter og lyster. Mange af mine ønsker/drømme for vores fælles fremtid er ret udefinerlige og er mestendels bare dejlige følelser, men der er også konkrete ting. Jeg ser meget frem til næste gang og til at modtage det specielle halsbånd Miss'en har planlagt for mig. Jeg ved også at Hun har planer om en speciel slavekontrakt som endegyldigt viser Hende at jeg ønsker at være Hendes ejendom. Vi er igang med at lære hinanden at kende meeget dybt og med det de signaler vi hver især kommer med. Jeg håber at jeg kan følge hver af Miss'ens ordre, ja vide hvad Hun ønsker bare ved en lyd fra Hende. At lyde Hende uanset hvad uden at tænke på mig selv først, at have 110% tillid til Hende uden at tænke over hvad Hun får mig til og uden at tænke over om andre synes det er okay. Den slags gør jeg ikke meget i men det dukker stadig lidt op. Ligesom der stadig skal en del til før jeg overgive mig til smerten. Tænk sig hvis Hun gav mig en ordre eller gjorde noget der betød smerte men istedet for det ord så tænkte jeg kun på lyst ligesom en rigtig painslut, og hvor lysten til smerte alene kunne motivere mig. Ligesom lysten til ubetinget at lade mig ydmyge kunne motivere mig. Er jeg først kommet dertil er jeg ved kernen af mig som tæve. Jeg har også et fremtidigt ønske at Hun bestemmer mere, også når det gælder min dagligdag. Her tænker jeg på sko, tøj osv.. Det ville være en dejlig følelse at vide at alt mit tøj og fodtøj var bestemt af Hende.

Jeg håber stadig at finde en i Kbh. der kan holde øje og opdrage mig i samarbejde med Miss Louise. En M/K eller par forstår at holde en tæve i kort snor når jeg ikke er hos Miss'en og som derfor kan inspirere Hende. Jeg chatter ikke meget for øjeblikket så chancerne er nok ikke ret store. Jeg ønsker også at udvikle mig som en bedre og mere aktiv ludertæve, der næsten ubetinget gør som kunden ønsker. Næsten fordi der jo er nogen sundhedsmæssige ting der skal tages højde for. Jeg kan jo ikke klare hvad som helst fysisk. Jeg har overvejet noget med en mobiltelefon og annoncering på nettet, men er ikke kommet ret langt. Jeg ønsker at være mere ludertæve for at kunne give Miss Louise flere gaver og fordi jeg tænder helt vildt på at blive brugt som ludertæve. Det er en del af mig der er ret stærk og som jeg ønsker at udvikle. Hvordan ved jeg endnu ikke, men lytter gerne til forslag. Jeg ved at Miss'en tænder på at jeg er ludertæve, og vi ønsker også begge fotos/film af de ting jeg som tæve og som luder foretager mig. Når andre bruger mig eller fotografere/filmer mig tænker jeg på Hende og hvilken stor ære det er gøre disse ting for Hendes skyld. På den måde føler jeg mig tættere knyttet til Hende.

Jeg ønsker at kunne vise at jeg er Hendes, gennem Hendes tøjvalg, via en kyskhedsims, et halsbånd og andre typer tegn der fysisk kan vise det. Jeg håber meget på en fremtid hvor vi er så tæt og tilliden total så jeg ikke tænker men kun handler når Hun befaler. Et tegn fra Hende og mine grænser smuldre langsomt men sikkert. Hun styre mine psykiske og fysiske grænser til glæde for Hende. Det er Hendes lyst og kun Hendes lyst der styre. Jeg har også strejf af et ønske for min lyst, men håber at Hun kan få den væk så jeg ved at min lyst er der pgra. Hendes lyst.

Jeg ced godt at ting tager tid og ingen af os har travlt. Kærlighed kan rykke mange ting og gøre dem lettere så derfor tror jeg også på ar vi har mulighederne i en ikke så fjern fremtid. Jeg føler at jeg er kommet meget tættere på den tævetøs jeg er de seneste måneder end det er sket før. Jeg giver Hende muligheden for at forme mig som Hun ønsker ved at lade Hende styre min tøseskæbne. Jeg vil gøre alt for at afgive kontrollen og give mig selv som gave til Hende. En gave Hun kan skabe efter sine egne ønsker. På den måde fjormes vores fælles fremtid som Miss & tæve. :)

1 kommentar:

  1. Min kære tøs, det er nogle dejlige fremtidsdrømme, du har i forbindelse med vores forhold. Og mon ikke de med tiden nok skal gå i opfyldelse - det tror jeg.

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet