søndag den 6. december 2009

At overlade skæbnen til ens Ejer

Den oplevelse jeg her vil fortælle om foregik i foråret 1987, og var nok det første tegn på at BDSM for mig ikke blot er en hyggelig tilfældig leg, men en vigtig livsbekræftende del af mig. Det var sammen med min første kæreste og første Ejerinde Laila der er 3 år ældre end jeg, og på dette tidspunkt en hel del mere erfaren end jeg var.

Det var en sen aftentime. Laila havde brugt en stor del af aftenen på at opdrage mig og både fysisk og psykiak skubbe til mine grænser, og på den måde vist mig sider af mig selv som jeg nød. Spanskrøret og den 3-halet pisk var blevet brugt grundigt, hvilket kunne ses på min krop. Forskellige typer klemmer var blevet brugt i mit skød og på mine brystvorter. Varm stearin havde beklæst mine bryster, balder og skød. Jeg havde drukket Hendes dejlige urin og havde tilfredsstillet Hende et par gange. Hun havde fistet mig meget blidt lige indtil kort før jeg fik orgasme, og havde tirret mig en hel del. Stemningen var tyk af intimitet og det eneste lys kom fra de mange levende lys. Der var kun Hende og jeg i denne verden.

Hun havde ført mig ind i soveværelset og havde kælet for mig og bidt mig i ørene, halsen og skuldrene. Jeg følte at Hun totalt ejede mig, og at mine grænser var forsvundet hen til et udefinerligt sted. Hun bandt mig til sengen, lod den varme stearin løb ned over mine bryster, min mave og mit skød samtidigt med at jeg klynkede højlydt. På et tidspunkt satte Hun sig nedover mit hoved og beordrede mig til at slikke, hvilke jeg gjorde gladeligt. Jeg befandt mig i en tilstand af stor underkastelse og en liderlighed jeg ikke havde mærket før. Dette måtte ikke ende...

Så gik Hun, og var væk i et stykke tid, jeg aner ikke om det var 5 minutter eller 55 minutter før tiden flød på sin egen måde den dag. Så kom Hun ind klædt i en sort læderkjole, gik hen til sengen og kiggede ned på mig. Hun smilte og kyssede mig på panden, kælede for mine ømme bryster. Pludselig så jeg at Hun havde en stor skarp kniv i sin højre hånd. Hun kælede for min mave og lod sine lange negle på den venstre hånd rive streger på mine bryster. Så kom spørgsmålet jeg aldrig glemmer: "Du er Min tøs, og tøs hvad ville du tænke og gøre hvis Jeg brugte denne kniv til at skære dit hjerte ud?" Hun smilte kælent og talte med en speciel ro. Jeg kiggede med kærlighed op på Hende og sagde stille og overbevisende: "Jeg ville dø som den lykkeligste tøs" Hun spurgte om jeg var sikker og jeg svarede JA. Hun lagde kniven, løsnede mig fra sengen, kyssede min mund og bagefter mine bryster blidere end Hun havde gjort nogensinde. Hun fortalte mig at jeg nu havde bevist at jeg var en sand tøs som Hun var lykkelig for at eje. Hun sagde at den dag ville komme hvor jeg som tøs ville føle det samme for en ny Ejer. Jeg vidste da vi mødte hinanden at Hun havde et stort ønske om at flytte tilbage til USA hvor Hun, der oprindeligt er dansker, havde levet en del af sine barndomsår. Det skete i sommeren 1989, men den aften/nat i 1987 følte jeg en lykke der var ubeskrivelig. Ja, jeg mente virkelig hvad jeg sagde og lagde gerne min skæbne i Hendes hænder lige meget hvad. Som tøs er det en dyb og næsten ubeskrivelig følelse der får alt til at give mening.

I årene der er gået har jeg mødt en anden Herskerinde hvor denne specielle følelse og forståelse er kommet frem igen. Dvs. indtil jeg mødte Miss Louise for da vi havde mødt hinanden havde jeg den samme følelse med Hende som jeg havde med Laila. Denne følelse af at Hun bestemmer min skæbne og definere mine grænser. Dette siger jeg IKKE for at skræmme Hende, for det handle ikke om styrken af smerte eller straf, men derimod om følelsen af at være ejet og graden af tilknytning, og at min tøse-kærlighed er uendelig stor. Bare det at sidde for Hendes fødder, i lænket tilstand, imens Hun sad ved sin computer gjorde mig lykkelig, selvom det måske lyder sært. Det betyder naturligvis også meget at vi som mennesker kan tale godt og længe sammen med gensidig respekt. *S*

Jeg glæder mig til på tirsdag hvor jeg skal med toget til Vejle for at besøge Hende igen, og kun Hun har en ide om hvad der skal ske imens jeg er hos Hende. Jeg har uendelig tillid til at det bliver vildt dejligt, og vist også pinsomt for mig...*piver stille og smiler underdanigt*

1 kommentar:

  1. Det er meget stærke følelser, som vi er heldige at få lov til at opleve.

    Jeg glæder mig meget til at se dig i morgen og bruge dig de kommende dage.

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet