lørdag den 19. december 2009

En kold straf...

I disse, for vort land, kolde tider kan jeg jo meget passende fortælle om en kold oplevelse fra vinteren 88/89, og det er ikke sidste gang jeg fik en kold straf af en Herskerinde...brrr...

Okay, jeg havde været en lille bitte smule flabet og var nok ikke så hurtig til at servere for Laila og Miss S, Laila's elskerinde som jeg nok burde, men jeg var lidt træt efter en lang nats fest. Ihvertfald syntes Laila at der burde sættes et eksempel. Det var vinter og sne udenfor. Det var 2-3 plus grader udenfor, og virkede hyggeligt når man var indenfor. Laila beordre mig til i den korte lakstuepigeuniform (hulkort), selvsiddende strømper, sorte stiletteer og ingen trusser at gå ud på terrassen. Her fik jeg ordre på at bøje mig fremover så Hun og Miss S kunne bruge min mumse som skydeskive for de snebolde de under stor morskab lavede. Min numse blev ret hurtigt både kold og øm. Efter nogle minutter stoppede de og Laila gik ind i garagen og fandt haveslangen frem, og satte den til vandhanen inde i samme garage. Så tændte Hun vandet og spulede min numse med det kolde vand så mine strømper blev gennemblødt. Jeg hylede højt og de lo. Da Laila stoppede fik jeg ordre på at stå der i 2 minutter, hvorefter de gik ind. 2 minutter senere fik jeg lov til at komme ind og fik lov til at smide stilleter og strømper for derefter at lægge mig henover en skammel med numsen strittende. Laila fandt et tyndt spanskrør frem, og lod det kælende glide henover min ret kolde numse. Så løftede Hun spanskrøret og lod det suse igennem luften. Jeg skreg, mest af forskrækkelse, da det ramte balderne, og pev højlydt da slagene regnede ned over min stakkels numse. Ret hurtigt begyndte tårene at løbe ned over mine kinder og smerten var næsten uuholdelig, men jeg vidste af erfaring at der ingen nåde var fra Laila. På et tidspunkt stoppede Hun, blot for at tage et lidt tykkere spanskrør frem. Jeg tiggede om nåde tudbrølende, men blev kneblet med en pikknebel, og så fortsatte Laila afstraffelsen. Efter nogle slag var min bagdel mørkerød og blå og smertede. Jeg fik fjernet kneblen og blev løsnet fra skammelen og bad om undskyld. Jeg fik ordre på at gå ud for at tage et varmt bad og derefter lave mad.

Efter badet var jeg nok den artigste stuepige i miles omkreds og gjorde hvad end Laila og Miss S bad mig om..men se det er en helt anden historie...*smiler ydmygt til Miss Louise*

2 kommentarer:

  1. Mmm det er rart at vide, hvordan man kan gøre dig artig og lydig - tak for tippet ;-)

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  2. selvsiddende strømper er der ikke meget varme i men frækt er det :-) tak for bloggen

    SvarSlet