mandag den 4. januar 2010

En trist tæve

Jeg havde pakket tasken med gaver, tøj mv., Miss Louise havde handlet ind så vi ikke skulle ud i kulden. Togbilletterne til Vejle var også købt. Miss Louise havde lagt planer for hvordan jeg skulle pines, misbrugs og ydmyges. Igår aftes ringede Hun og var ulykkelig. Henover jule- og nytårsdagene havde Hun haft familiebesøg og det sidste døgn havde Hun haft hovedpine, havde frosset helt vildt, sovet dårligt, var sløj osv., så Hun måtte aflyse vores aftale. Vi talte sammen i et stykke tid og jeg syntes også vi skulle aflyse for Hendes helbred er trods alt ret vigtigt. Jeg fortalte Hende også at Hun ikke skulle have dårlig samvittighed da jeg vidste at Hun kunne være mere sårbar end andre. Vi aftalte at tale sammen her til morgen.

Kl. 8 ringede jeg så til Hende. Hun havde sovet dårligt, kastet slim op og var stadig sløj. Vi talte sammen i et stykke tid og savnede hinanden. Dog havde vi for længst aftalt at mødes i starten af februar og det holder vi fast i. Jeg er da trist over at vi ikke mødes, ikke får gjort noget ved straffene i den sorte bog og alle de ting Hun havde planlagt, men sådan som Hun har det nu ville det kun lægge et psykisk pres på Hende at jeg besøgte Hende, og Hun ville få endnu mere dårlig samvittighed. Jeg er en tæve der elsker Hende og da Hun har planer om at eje mig i mange år har vi vel tiden foran os, og så er et aflyst besøg ikke så vigtigt i længden. Vi havde glædet os, og jeg havde savnet smerten og ydmygelsen, men så er der måske overraskelser i vente i februar?

Togbilletterne er ændret til februar, gaverne lagt væk og tøjet lagt pænt på hylde. Jeg ser frem til vores næste møde hvor Hun forhåbentlig er mere afslappet og afstresset. Jeg er en tæve der ser frem til at underkaste mig min Ejerinde. *smiler stille*

1 kommentar:

  1. Og jeg ser frem til, at du underkaster dig mig i februar. Jeg ville så gerne have haft det nu, men jeg kan godt se, jeg slet ikke har overskud til BDSM i disse dage. Nu vil jeg tage det stille og roligt den næste måneds tid, så jeg er frisk til februar ;-)

    Knus fra
    Louise

    SvarSlet