onsdag den 13. januar 2010

underkastelse og savn

Som jeg hqr beskrevet før her på bloggen så sker der noget specielt imellm Miss Louise og mig når vi ikke er sammen mht. min underkastelse så næste gang jeg besøger Hende kan jeg mærke en udvikling i dybden af min ydmyghed overfor Hende. Hun giver mig bestemte opgaver som viser mig at jeg er Hendes tæve, noget der gør mig ret liderlig netop fordi det er Hende der kommer med ordrene og fordi jeg ved at det tænder Hende de ting jeg skal gøre som f.eks. at trække i Istedgade, finde mænd på chatten, sætte luderannoncer på annoncelisten.dk eller lege med mig selv og fortælle her på bloggen om mine fantasier, også de perverse og dem der er ret intime og tidligere kun var i mit lukket univers.

På det seneste har jeg set en del spanking-film med tøser der til tider får ret mange smæk og tilføjet megen smerte. Jeg foretrækker de film med rigtige tøser der rent faktisk nyder ydmygelsen og den store smerte. Det er lærerigt for mig at se hvad der sker med dem under en seance og hvordan de ofte får orgasme af at blive ydmyget og spanket hårdt. Tidligere tændte jef især på det mentale og på bondage med smerten som noget sekundært. Miss Louise er et naturtalent som S'er og god til det mentale, så god at bare tanken om Hende tænder mig. Hun er også god til at finde nye punkter i mig. Jeg har aldrig tændt så meget på at være luder som jeg gør nu, og jeg har ikke tidligere set mig selv som painslut, men Hun har gjort smerten og ydmygelsen til det primære. Jeg savner rent faktisk pisken og spanskrørene. Hun sørger for at holde mig tændt hver dag med at få mig til at arbejde som luder eller lege med mig selv, velvidende at jeg ikke rigtig får den altopslugende orgasme, men mangler noget der kan slukke min liderlighed, så istedet er jeg hele tiden småliderlig og savner både smerten og ydmygelserne der som jeg ved er det eneste der kan få mig til at få de mange orgasmer. Jeg ser frem til februar-besøget hos Miss'en hvor jeg forhåbentlig kan underkaste mig så meget at smerten og ydmygelsen opsluger mig. Jeg tænker mange gange om dagen på Miss Louise og det Hun måske vil gøre ved mig så når vi taler sammen på MSN så føler jeg mig faktisk som den underdanige og liderlige tæve jeg jo er. Min krop sitre efter at mærke smerten, selvom jeg ikke ved hvor meget smerte jeg tåler, men mentalt har Hun helt klart fat i den lange ende af snoren, og min kærlighed og underkastelse til Hende vokser dag for dag.

Savnet og lysten til underkastelse er blevet meget stort, og selvom jeg måske ikke i første omgang klare det Hun udsætter mig for ved det næste besøg så vil jeg gøre alt for at glæde Hende. Jeg er lykkelig for at Hun kontrollere mig og læser mig som en åben bog, og er også lykkelig for at Hun har gjort mig til en liderlig tæve og pervers painslut. Hun har skubbet til en udvikling jeg har ønsket i mange år men manglet den rigtige til at gøre noget. Hun er den jeg har søgt og jeg er meget taknemmelig og ydmyg. Jeg er spændt på at se hvad Hun har af planer for den nærmeste fremtid....*S*

1 kommentar:

  1. Nu må vi se, om du i februar får forløsning ;-)

    Det er en daglig glæde for mig, at du går rundt og er en småliderlig tæve, og jeg nyder, når du bliver brugt af en mand. Jeg nyder også, når du leger med dig selv.

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet