lørdag den 29. maj 2010

Tæverapport

Det er nu lidt over et år siden jeg første gang jeg chattede med Miss Louise og da jeg skulle besøge Hende i starten af maj var det 3. gang jeg var hos hende.

D. 5 maj tog jeg toget så jeg var hos Hende midt på eftermiddagen. Miss Louise hentede mig ved toget og vi tog direkte hjem til Hende. Dagen og aftenen gik mestendels med snak og hygge, men der blev også tid til at give hinanden gaver. Jeg har fødselsdag i marts og Miss'en overøste mig med gaver bl.a. et meget smukt halsbånd og en laktaske der matcher min store sorte lakregnfrakke som jeg nogen gange bruger på job i Istedgade. Jeg fik også en lyserød latexmaske med hul til øjnene men lukket ved næse og mund. Den prøvede jeg naturligvis og den er dejlig, og Miss'en syntes den klædte mig. Den er bestilt igennem en fetish webshop. Jeg elsker også at give gaver så Miss Louise fik bl.a. nogle musik cd'ere Hun havde ønsket sig. Det var en ret hyggelig onsdag der sluttede med at jeg blev lænket til sengen inde i det lille værelse. Der lå jeg så lænket hele natten med en metalspand ved sengens side hvis jeg skulle tisse. Miss Louise lovede mig en torsdag med pinsel og ydmygelse.

Torsdag blev jeg vækket tidligt og Miss Louise havde lavet havregrød til mig som blev indtaget på gulvet og fra en speciel tæve-tallerken. I løbet af dagen blev jeg pint og ydmyget mange gange og Miss'en havde altid den "onde" pisk med den lange snert i et sted i nærheden. Den er ond fordi den har været med til at gøre mig til painslut og den blev brugt flittigt. Miss Louise nyder at give mig kraftig smerte, især med piske og jeg har lært takket være Hende at nyde kraftig smerte og Hun kalder mig en pervers painslut. Jeg blev på et tidspunkt sat i skammekrogen i et stykke tid fordi Miss'en mente at jeg havde været uartig. Det er en straf der er ret kedelig fordi jeg bare står der og er lænket. Imens jeg stod der undersøgte Miss Louise mit skød og mente ikke at jeg var grundigt nok barberet. Derfor fandt Hun en pincet frem og fjernede de grimme hår, hvilket gjorde ret ondt og jeg pev en hel del. CyberHerren fulgte med på webcam og det var ret ydmygende at stå til skue der. Efter skammekrogen blev jeg løsnet og beordret ned på alle 4 og fik ordre på at smørre mit bageste hul ind i creme, hvorefter Miss Louise kneppede mig med en dildo imens CyberHerren kiggede på via webcam. Det var dejligt at blive kneppet med en dildo, måske fordi det er længe siden at nogen har kneppet mig sidst. Derefter blev jeg ydmyget som aldrig før. I løbet af dagen havde Miss Louise givet mig en del at drikke og Hun syntes at jeg skulle ydmyges totalt ved at give mig ble på, vildt ydmygende. Det er stadig ydmygende bare at skrive om, og det var især ydmygende fordi CyberHerren så det på webcam. Jeg fik besked på at sætte mig på en motionscykel Hun har stående og jeg skulle trampe i pedalerne i 20 minutter kun iført ble. Det er altså ret ydmygende. Efter de 20 minutter på motionscyklen skulle jeg nusse Miss Louises fødder og smøre dem ind i creme. Imens jeg gjorde dette sad Hun og morde sig over mig og at det at jeg var iført ble. Hun gik på et tidspunkt og lod mig sidde på gulvet og drikke mere sodavand. På et tidspunkt kunne jeg ikke holde mig mere og blev nødt til at tisse i bleen. Jeg har aldrig oplevet noget mere ydmygende eller pinligt, men da Hun fandt ud af det grinede Hun bare hvilket fik mig til at rødme men Hun nød åbenlyst situationem. Til sidst viste Hun mig nåde og beordre mig til at tage bleen af og gå i bad. Desværre fik Hun taget en masse billeder af de pinlige situationer som ligger på Hendes hjemmeside (http;//www.bricksite.com/misslouise ). Efter aftensmaden fik jeg igen en del pisk og måtte indrømme at jeg nød smerten. Miss Louise fandt derefter noget bredt plastik frem og jeg fik ordre på at lægge mig på ryggen på plastikken. Jeg fik lænket hænderne over hovedet og Hun gik udenfor. Hun kom tilbage og jeg mærkede en kraftig stikkende smerte i mit skød. Der kom flere stikkende smerter da Hun lod et bundt brændenælder glide ned over mit stakkels skød og mave. Min bryster fik samme tur. Smerten var ret intens, men som tiden gik og smerten blev intensiveret og det føltes dejligt. Da Hun lagde brændenælder i mit skød, på min mave og mine bryster med ordre om at de skulle blive liggende. Jeg gled over i en tilstand af intens smerte og nydelse og gled igennem et orgasmehav. Bagefter undskyldte jeg overfor Miss'en at jeg fik orgasme men fik at vide at sådan skulle det være. Efter Hun havde fjernet brændenælderne fandt Hun et bloklys frem og tændte det. Hun lod den varme stearin flyde ud over mit skød og mave. Det var en vidunderlig følelse efterfulgt af et utal af orgasmer. Miss Louise slog stearinen af med en lille effektiv pisk. CyberHerren så det hele på webcam og optog det. Derefter fik jeg ordre på at kysse og slikke Miss'ens stiletter hvilke var et ønske fra CyberHerren. Miss Louise fik derudover den ide at ydmyge mig yderligere ved at skrive på min ryg med en tusch at jeg var en pervers liderlig ludertæve. På mit højre bryst skrev Hun at jeg var en suttetøs og på det venstre at jeg var en bleso. Ret pinligt at være "pyntet" med de ord. I skrivende stund er det dog vasket væk.

Den nat sov jeg godt og længe. Hele fredagen regnede det og Miss'en slappede af, men fik af og til lyst til at piske mig. Ligesom de andre dage gav jeg Hende massage flere gange dagligt ligesom jeg fik havregrød hver morgen. Fredagen gik også med at hygge og tale om mit næste besøg der bliver i juli måned.

Lørdag morgen startede sædvanen tro med havregrød hvorefter jeg fik pakket. Miss Louise fortalte mig at Hun havde nydt mit besøg, og jeg indrømmede overfor Hende at Hun havde været god imod mig, den perverse og liderlige tæve.

2 kommentarer:

  1. Jeg fik at vide at næste gang jeg besøgte Hende ville Hun ydmyge og pine mig endnu mere og det tror jeg på, og jeg ser frem til det med nervøst forventning.

    SvarSlet
  2. Når du kommer næste gang, er mit spankingrum måske færdigt, så det skal da udnyttes ;-)

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet