onsdag den 21. april 2010

Klemmer

Miss Louise har beordret sin tæve til at skrive om klemmer, en ting der tænder mig meget også, eller måske netop fordi, når de gør ondt. *piver ved tanken*

Der findes jo mange forskellige typer klemmer: der er træklemmer som i fjederen kan reguleres alt efter hvor meget den skal bide. Det var med sådanne at Miss Louise dekorede mit skød for et stykke tid siden. Egentlig gør det ikke ret ondt at få dem sat på, men alt efter hvor lang tid de sidder så vil det gøre mere og mere ondt at få dem fjernet. Der kan også sættes vægte af forskellige størrelse fast til træklemmerne og det kan føles dejligt men kan også gøre ret ondt.

Der findes forskellige størrelser af metalklemmer og nogen har endda et såkaldt "krokodillenæb" eller små tænder i biddet. Den slags gør utroligt ondt især med vægt i, men jeg må sige at de også kan give mig en stor lyst. F.eks. en metalklemme med små tænder sat i hver brystvorte, en kæde sat til hver klemme og en vægt i kan som regel både gøre mig våd og give mig orgasme, især hvis jeg er lænket/bundet. Man skal som S'er dog passe på for jeg har set brystvorter der er blevet ødelagt af metalklemmer med tænder eller et skarpt bid. Brystvorter kan miste følelsen eller blive deforme med evt. kroniske smerter i og det er jo ikke ligefrem meningen. Fordelen ved metalklemmer er også at der kan sætte lav strømstyrke til dem som kan give både nydelse og smerte. Jeg har nydt meget at have klemmer i skødet eller på brystvorterne der have strøm i sig, især hvis det er med vekslene styrke eller tidsperioder. Jeg har flere gange fået orgasmer udelukkende ved at være fastgjort til en stol, f.eks. siddende på en dildo, med strømførende klemmer i brystvorterne uden at kunne stoppe orgasmerne og deres antal, med tanken om afstraffelse bagefter fordi jeg kom uden tilladelse.

Metalklemmers størrelse fra meget små til de store man bruger på haveborde. De små kan godt gøre mere ondt end de store, og de forskellige størrelser har deres fordele og ulemper alt efter hvad man ønsker. Selv er jeg altid nervøs for de små klemmer man bl.a. bruger til at sætte papirer sammen med, dem der ofte er sorte i biddet. De bider ofte ret hårdt sammen og gør tit ret ondt hvis brystvorten ikke er varmet op. Til gengæld er de ret nemme og hurtige at fjerne.

Jeg har nogle klemmer med batterier i så de kan vibrere, men efter at være brugt nogle gange bider de ikke så hårdt mere, og løse klemmer er ikke et hit hos mig.

Jeg ved at Miss Louise har mange forskellige typer klemmer og jeg har en mistanke om at jeg på et tidspunkt har været udsat for alle typerne, og skulle jeg få orgasme af nogle af klemmerne så straffer Hun mig garanteret hårdt og Hun ved at jeg er vild med klemmer...*suk*

2 kommentarer:

  1. Ja min tæve, jeg har mange forskellige slags klemmer, men jeg har alligevel planer om at købe flere :-)

    Jeg tror, jeg vil finde klemmekasserne frem til næste gang, du kommer herover. Så kan jeg rigtig pine og plage dig. Hehe.

    Og tak for tippet med papirklemmerne - sådan nogle har jeg vist liggende et sted, og ellers er det bare et hurtigt smut i en boghandel ;-)

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet