tirsdag den 13. april 2010

Kneppet bagfra

Miss Louise vil gerne læse noget om hvordan og med hvad jeg er blevet brugt i mit bageste hul, også for at andre kan læse om det. *rødmer kratigt*

Jeg er naturligvis blevet kneppet med en del forskellige typer og størrelse dildoer, massage-stave, strap-ons og plugs igennem årene. Lige fra brug af dildo/massagestav i få minutter for at tirre mig og til flere timers brug med plugs og i forskellige størrelser. Jeg har haft dem oppe derhjemme, hos den dominerende, i bil, taxa, bus og tog uden at nogen havde anelse om det.

Jeg er blevet kneppet med store tykke pølser, agurker og gulerødder i forskellige størrelser. Derudover er der blevet brugt lange stearinlys i mit bageste hul. De bliver bløde derinde og kommer til at se sjove ud bagefter. Et par gange var jeg i starten af 90'erne lånt ud til en Miss J som godt kunne lide at binde mig på alle 4, sætte et tykt stearinlys op i mig og tænde det og lade det brænde helt op til det var på vej ind mellem mine balder, hvilke gjorde mig lidt nervøs. Derefter slukkede Hun lyset, tog det ud og gennemkneppede mig med en strap on. Apropos agurker har jeg flere gange kneppet en Herskerinde med en stor agurk og efter at Hun har fået sine orgasmer skulle jeg så spise agurken med Hendes safter på.

Jeg er også blevet fistet en del gange, dog kun af kvinder. B, min ex-kæreste jeg har omtalt før her på bloggen kunne godt lide at binde mig og derefter fiste mig. Det brugte vi megen tid på, og tid og forsigtig her er nøgleord når det kommer til fistfuck (ff). Hun havde både en hånd oppe og 2 gange lykkedes det Hende at få begge sine slanke hænder op. Vi var begge overrasket over hvor våd og åben jeg blev, men da havde vi også brugt megen tid på ff. En enkelt gang efter 2 timers brug af en stor plug kunne Hun få både hånden ret let op, men også en del af underarmen. Det føltes fantastisk og jeg har fået mange orgasmer via ff. Den gang med underarmen sad Hun og fik orgasme ved at se noget af Hendes underarm glide op i mig.

Jeg har fået mange orgasmer når jeg er blevet brugt godt og grundigt i mit hul. De gange en mand har kneppet mig har jeg fået mest ud af det når jeg samtidig har suttet på en eller flere pikke. Jeg er en liderlig tæve og nyder at flere bruger mig. Fordelen med en kvinde og en strap-on er at Hun kan i bruge mig i lange tid.

1 kommentar:

  1. Åh hvor jeg dog nyder at læse dette indlæg, og jeg sidder lige nu med en ustyrlig lyst til at kneppe dig med en dildo ;-)

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet