lørdag den 10. april 2010

Fantasier om latex og indespærring

Jeg har lige set Latex Bound fra selskabet Gwen Media. Filmens 85 minutter er ikke vildt spændende. Der er en masse latex og bondage, men ikke megen reel handling. Dog er der godt 10 minutter der kan give inspiration til fantasi og måske irl-seancer. Det er de scener hvor en tøs i latex fra top til tå bliver lukket inde i et lille rum eller i et bur; ofte i oppustelig latex. I den sidste scene bliver en fuldt latexklædte og bundet tøs lagt i en kuffert og så er spørgsmålet hvor ender hun henne?

Jeg er ret vildt med latex selvom jeg desværre ikke har meget, og især masker og tanken om latex fra top til tå tænder mig. Jeg har aldrig prøvet oppustelig latex, men ideen om at være i det og gjort hjælpeløs tænder mig meget. Det samme gør tanken om at være indespærret i et lille rum eller et bur klædt totalt i latex og lænket gør mig ret våd. Netop det at jeg er total hjælpeløs og det kun er Miss Louise der ved hvad der skal ske med mig og jeg intet kan gøre er for mig en vigtig del af at være en ejet tæve. Måske kan nogen se min hjælpløshed i burret/rummet og måske tænder på det, og hvad sker der bagefter? Det hjælpeløs og uforudsigelige er ting der rykker i mig.

Den med kufferten er også ret interessant. Mig i en stor kuffert/boks, bundet og i latex uden at vide om kufferten/boksen bliver ført bort og hvis hvor så? Som beskrevet i tidligere indlæg har jeg prøvet at blive kørt væk fra en Herskerinde iført maske uden at vide hvor til og hvad jeg skal bruges til, og det tænder mig vildt meget og det er igen pgra. hjælpeløsheden og viljeløsheden. Det er ting der virkelig gør at jeg føler mig ejet. Tanken om f.eks. at blive iført latex fra top til tå, måske endda kneblet og blindfolded, derefter lænket så jeg ikke kan slippe fri for derefter at blive placeret i en boks og det kun er Miss Louise af os der ved hvad der så skal ske gør mig meget liderlig og kan starte fantasier om hvad der så sker. Dog behøver jeg ikke fantasere om hvad der så vil ske for bare indledningen kan skabe små orgasmer.

Gwen Media har lavet mange gode film og selvom denne ikke er blandt dem har den sine momenter. *smiler næsten ikke liderligt...*

1 kommentar:

  1. Det er spændende ideer, som filmen satte igang hos tæven. Hvem ved, om tævens drømme en dag går i opfyldelse?

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet