onsdag den 7. april 2010

Tvunget til liderlighed

Miss Louise nyder meget at gøre mig liderlig hvis jeg ikke forventer det eller har lyst. Idag f.eks. har jeg lavet administrativt arbejde og nydt solen, men Hun vil have at jeg bliver liderlig og derefter tage ind i Istedgade i aften. Jeg har strittet imod hvilke har gjort at jeg fik ordre på at gøre nogle ting så jeg nu sidder med en stor plug i mit bageste hul og klemmer i brystvorterne og ser Rubber Sex Slaves fra Gwen Media, en jeg skal skrive om senere. Jeg har kæmpet imod men både film og plug har gjort mig lidt liderlig og når jeg i aften tager ind for at trækker er jeg nok desværre ret våd og modtagelig...*suk*

Jeg må indrømme at jeg er meget underdanig og adlyder Hendes ordre lige meget hvad og det undre mig stadig lidt....

*klynker, piver, drypper og stønner*

Jeg føler det er lidt pinligt at blive tvunget til at være en liderlig tæve og det tænder Hun meget på. Godt ingen kan se mig nu...*støn*

3 kommentarer:

  1. Mmm jeg nyder i sandhed min lydige liderlige tæve ;-)

    Og hvor er det dog en skam, at alle og enhver ikke kan se dig lige nu. Måske man skulle give dig ordre til at tjene penge til et cam til dig selv samt give dig ordrer til at være online på en eller anden pervers sexchat? Du kunne blogge om det i god tid, så læsere af din blog ved, hvor og hvornår de kan se dig være en liderlig tæve på webcam. Det er en spændende mulighed, som jeg vil overveje ;-)

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  2. Mmm ja min tøs, jeg nyder i sandhed, at du er en liderlig nymfoman tæve ;-)

    Det med, at der ikke var nogen, der kunne se dig sidde med plug, klemmer og liderlighed i øjnene, får mig til at tænke på, om du skal have ordre til at tjene penge til et webcam til dig selv? Så kunne du få ordre til at skrive her på din blog, hvornår du er at træffe online på en pervers sexchat. På den måde kunne dine læsere se dig på cam, når du er en liderlig tæve. Det er en spændende ide, som jeg vil overveje nøje ;-)

    Jeg glæder mig til at læse om filmen "Rubber Sex Slaves".

    Knus og klask fra
    Louise, der nyder tanken om, at du lige nu er en liderlig ludertæve

    SvarSlet
  3. Damn, min kommentar fra i eftermiddags dukkede pludselig op. Mystisk. Nå, men så får du det i stereo :-)

    SvarSlet