onsdag den 18. juni 2014

Ude for at tjene penge til Miss'en

Miss Louise vil gerne besøge mig i Valby men Hun bor i Østjylland og det koster jo en del penge med DSB og Hun vil også gerne have lommepenge som Hun kan bruge her samt nyt tøj til opholdet hos mig og da jeg er en ret pikliderlig bimbo så har hun beordret mig ud for at tjene penge som billig ludertøz hvilket jeg nyder fordi jeg bliver mere ydmyg.

Derfor har jeg den seneste uge brugt tid på at tjene penge til Hende både ved at gå i sexklubber som BodyBio for at blive kneppet og sutte og jeg er en ret billig luder for det koster 100 kr. for et blowjob og 200 kr. Vil nogen dyrke BDSM med mig finder vi nok en pris. Jeg har også været ude for at trække på gaden et sted hvor der ikke opstår problemer og jeg elsker mit job eller elsker at blive brugt af adskillige pikke hver dag. I går sendte jeg 1000 kr. til Miss'en så Hun kan få lidt nyt tøj og har flere penge jeg snart skal sende. Jeg håber meget at kneppe mig til en del flere penge til Hende. *smiler frækt*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar