mandag den 27. juli 2009

En god nyhed!

Så kom den gode nyhed: jeg skal for første gang møde Miss'en og ikke nok med det møde Hende på Hendes hjemmebane! Iiih hvor er jeg altså glad...!

Vi mødtes i foråret på Forums SM Øst, og siden har vi brugt mange timer på chats, lange mails til hinanden, mange timer på MSN og nogle få gange har vi talt i telefon sammen, og nu - ja nu vil Hun endelig møde mig. De mange timers kommunikation har betydet at vi efterhånden kender en del til hinanden, og nu skal vi så se hvordan det går når vi er over for hinanden, selvom vi ikke regner med at der bliver et problem.

Efter flere år som single og uden nogen mulighed for at være tøs (jeg fik som regel at vide af Herskerinderne at det var problematisk at jeg havde mange års erfaring som tøs) regnede jeg med at min tøsetid var slut. Jeg brugte tid på arbejde og især frivilliigt arbejde. Jeg chattede 2-3 gange hver måned inde på Forum, mestendels med folk jeg kendte og absolut ikke for at møde en Herskerinde og et dejligt menneske. Den første nat chattede vi i mange timer (ja det blev faktisk morgen *g*) og emnerne var mange. Hun virkede ikke skræmt over mine mange års erfaring selvom Hun ikke har så mange år som Herskerinde. Til gengæld har Hun noget jeg tror bliver vigtigt: Hun har en del erfaring som tøs og ved altså hvordan jeg har det i forskellige situationer, noget jeg nok kommer til at værdsætte mig. Jeg har igennem årene mødt folk irl som jeg har mødt på nettet og altid blevet skuffet, og brugt megen nettid på nogen der var fakes, derfor virker det sært sådan som Hun har væltet mig omkuld.

Jeg tænder helt af på Herskerinder der er iskolde og som råber. Til gengæld tænder jeg især mentalt på kvinder der stille og roligt tager styringen og hvor man godt er klar over at man intet kan bestemme. For mig er det vigtigt at kunne afgive kontrol og give slip - lade Hende bestemme tempo og emne. Jeg tænder ikke på Herskerinder der spørger "Hvad skal vi så lave idag." Nej, det er Hende der bestemmer og mig der er der for Hende og servicere og forkæler Hende som jeg bedst kan. Jeg er der for Miss'en og føler at jeg ikke kan sige nej til Hende lige meget hvad - andet vil føles som en hån. Bliver der sagt nej kommer det fra Hende og det er Hun i sin bedste ret til. Jeg føler mig så dejligt fortabt i Hende, noget jeg ikke har prøvet i rigtig mange år, og føler en ydmyg taknemmelighed fordi jeg er Hendes. Trods det jeg først skal møde Hende til september føler jeg mig som Hendes ejendom, ikke kun fordi Hun er Herskerinde men også pgra. Hende som person. De mange timers chat og skriverier har indfanget mig og jeg føler mig hjælpeløs og lykkelig. Jeg kender ikke Hendes planer med mig, men det betyder ikke noget bare Hun kan bruge mig, Hendes underdanige moongirl!

1 kommentar:

  1. Du er ikke den eneste, der glæder sig til september. Du er en helt speciel tøs og et dejligt menneske, og jeg glæder mig derfor utrolig meget til at møde dig irl ;-)

    Kærlige knus og klask fra
    Miss Louise

    SvarSlet