søndag den 26. juli 2009

Introduktion

Hejsa
Jeg er en transsexuel slavetøs på 45 som har fået til opgave af min ejer at lave denne blog, så både Hun og andre kan følge med i mine tanker, følelser og oplevelser som tøsen moongirl, et navn Hun har givet mig og som jeg er stolt af.
Jeg har mange års erfaring indenfor BDSM og er ret afklaret omkring mig selv og de ting jeg foretager mig. I det daglige er jeg heks/shaman og her er sexualiteten også en vigtig ting - altså at stå ved sig selv og hylde Moder Jord. I foråret lærte jeg så Miss'en at kende via nettet og jeg føler mig meget lykkelig, hvilket nok vil afspejles sig i mine blogs. *S*
Jeg er overbevist om at mine blogskriverier vil gøre at vi kommer tættere på hinanden og er forhåbentlig udviklende for os begge.

1 kommentar:

  1. Min kære slavetøs, hvor jeg dog glæder mig til at følge din blog ;-)

    Kærlige knus og klask fra
    Miss Louise

    SvarSlet