mandag den 9. november 2009

Frihed eller...?

Her i ejendommen har vi en beboercafe som jeg startede for 2½år siden. Ofte opstår der en diskussion imellem flere/alle gæsterne, og idag handlede det så om personlig frihed. Først startede det med arrangerede ægteskaber, og mange danskere tror fejlagtigt at den slags kun eksistere blandt muslimer trods at mange kristne grupperinger/sekter og andre religioner har det. Vi talte derefter den personlige frihed vi har i det daglige hvor vores frihed er afhængig hvad andre ønsker. Nogen havde den holdning at man skulle kunne have frihed til hvad som helst for det er demokrati hvilke jeg modsatte mig for man skal vel tage hensyn til andre for ellers begrænser man da deres frihed.

I den slags diskussioner bringer jeg så en ny ting op: Er det okay at jeg afgiver min frihed til en anden person som f.eka. Miss Louise? Blandt en del SM-ere lyder der et forarget NEJ! Altså mener de ikke at jeg må bruge min frihed til at afgive den - men det så har jeg da ikke min frie vilje hvis andre skal bestemme hvad der er godt for mig.

I det daglige kan jeg naturligvis bestemme hvad jeg drikker i beboercafeen f.eks., men når det kommer til sex bestemmer Miss Louisae ligesom Hun bestemmer når vi er sammen. Hun har bestemt at jeg ikke må gå med trusser, at jeg er glat forneden (hvilke jeg som voksen altid har været), og at i varme perioder går jeg uden strømper medmindre Hun synes noget andet. Hun bestemmer hvornår jeg går ud for at være lider, ligesom Hun giver mig lov til at kæle for mig selv og give mig selv orgasme. Hun er delvis også den der bestemmer min påklædning. Inden jeg mødte Hende gik jeg som oftest med hellange nederdele/kjole, men idag er nederdelene/kjolernerne noget kortere og gerne med slidser. Jeg nyder og tænder, især psykisk, på at Hun bestemmer og jeg har givet netop Hende min frihed. Jeg har givet Hende min frihed fuldstændigt sådan at Hun selv bestemmer hvor meget jeg selv kan styre i mit liv. På den måde har jeg vist Hende den største tillid man kan vise den man virkelig stoler på. Jeg har det rigtigt godt ved at det er Hende der sætter grænserne for hvad Hun vil bestemme.

Der er nok flere grunde til hvorfor en slave(tøs) afgiver sin frihed. For nogen er det tryghed, for nogen er det usikkerhed mht. egen formåen, men for mig handler det mest om at jeg i det daglige er den der har kontrol og er den ledendende i det jeg foretager mig og jeg er i det daglige meget selvstændig, og jeg betragter også afgivelse af kontrolen er en positiv udvikling for mig personligt og spirituelt. Jeg er ikke den type tøs der vil bestemme hvad der skal ske når jeg er sammen med Hende, næh jeg tænder kun hvis Hun har den totale kontrol og hvor jeg gør det der ønskes og forventes. Jeg har givet Miss Louise min krop, sjæl og hjerte samt min frihed, og det mener jeg er det gode ved min frihed...*smiler ydmygt*

2 kommentarer:

  1. "Den har frihed, som forstår at træffe det rigtige valg af sine grænser."
    Martin Kessel

    Jeg mener, at ovenstående er rigtigt i et samfund som vores, fordi vi her i Danmark har muligheden for at vælge at behandle hinanden ordentligt og udvise respekt og tolerance - altså at sætte grænser for vores egen egoisme.

    I min verden har en slave/tøs ret til at vælge at afgive sin frihed til sin Dominante partner, og det er så op til den Dominante at afgøre, hvor meget vedkommende vil bestemme over sin sub. Det indebærer naturligvis, at den Dominante har sin subs velbefindende på sinde, så det bliver udviklende og opbyggende :-)

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  2. iiih nogen kloge ord fra en klog Miss *SMiler stolt*

    SvarSlet