onsdag den 25. november 2009

Svar på spørgsmål

Jeg har fået nogle spørgsmål via e-mail og vil svare på dem her, forhåbentlig til glæde for læserne. Har du også spørgsmål kan du skrive til mig på misspernille@yahoo.com og jeg vil svare her på bloggen, medmindre du har brug for et personligt svar. I dagligdagen er jeg samtaleterapeut og sexolog og har siddet i en sexrådgivning (telefon).

1) Jeg er blevet spurgt om jeg synes alle skal springe ud og for en hver pris? Nej naturligvis ikke, for der kan være grunde til ikke at gøre det, men har man en fast partner mener denne har krav på at vide ens skjulte sider også hvis man er til SM, er transperson eller hvad man nu er. Jeg har bl.a. talt med en del kvinder igennem årene som er gået fra deres mænd fordi de, f.eks. efter 20år fortæller deres kone at de har en sexuel skjult lyst og at de har besøgt prostituerede for at få den type sex de ønsker. Konerne/kæresterne går som regel ikke pgra. den pågældende lyst (kvinder er mere tolerante end mange mænd tror), men fordi manden ikke har vist dem tillid og hvad lyver han så også om? Derfor er det vigtigt at kunne være fortrolig med sin partner. Måske vil jeg fortælle om nogen af de eksempler jeg kender hvor det gik rigtigt godt at fortælle partneren det. *S*
Problemet med rigtig mange skabs-personer er at de har et forvrænget negativt billede af at være ude af skabet. Som jeg skrev i et tidligere blogindlæg har jeg haft relativt få dårlige oplevelser. Jeg kender en anden transsexuel som arbejdede som brandmand og var bange for hvad der ville ske hvis han/hun, iøvrigt i en moden alder, ville springe ud af skabet. Ja, konen gik, men kontakten til de store børn var der og da hun tog skridtet fortalte hun det på arbejdspladsen. Hun mistede sit job som brandmand, men fik et godt job i alarmcentralen hvilket hun var ret glad for.
Husk på at det er os der er derude der tager kampen og har valgt at gøre det, bl.a. for dem der stadig er i skabet. Verden havde været kedeligere uden os åbne. Jeg kan ikke leve på en løgn og gør også helst ting 100% så derfor er det naturligt for mig at leve som den jeg er. Tager man hoppet ud af skabet skal man huske en anden vigtig ting, ligemeget hvad man åbmer sig med: Huske at opføre sig ordenligt. Er man del af en minoritet, det være sig at være handicappet, politisk, religiøst eller sexuelt, så vil ens opførsel i det offentlige rum have betydning for andre af samme gruppe. Det betyder at hvis man begår noget kriminelt eller bare noget meget dumt så smitter det af på andre. Det gør at vi andre skal kæmpe endnu hårdere for accept og helt ærlig vil jeg godt bruge min tid på noget andet. :)

2) Er det virkelig mig på profilfotoet og på Miss Louises hjemmeside under "moongirl" http://www.bricksite.com/misslouise ?
Ja det er mig. Okay jeg er nok ikke ligefrem SMuk (selvom Miss'en siger noget andet og Hun har altid ret), men som skrevet ovenfor så gør jeg ting 100% og da Miss'en tænder på at jeg bliver udstillet (det er også en af grundene til jeg har denne blog), og Hun kræver at jeg bliver fotograferet når Hun har lyst så står jeg gerne model til stort set hvad som helst. Jeg har ikke været ude for noget ubehageligt i alle de år jeg har lagt ansigt og krop til fotos og film/tv, bortset fra kommentarer fra mænd der synes at jeg er "vildt grim og ulækker" og "en grim syg bøssekarl", og vi har jo ytringsfrihed her i landet så jeg svare, hvis jeg gider, hvad jeg synes om dem og deres holdning. Iøvrigt kan jeg jo ikke være bøsse da det kræver at jeg er mand og kun er til mænd, og bøsser er helt sikkert ikke til mig...*fniz* Så ja jeg står gerne frem med ansigt og er stolt over at være ejet af verdens dejligste Miss!

3) Jeg har tidligere nævnt i andre blogindlæg at jeg vil gøre alt for Miss'en. Kan det være rigtigt med ordet "alt"?
Ja, jeg vil gøre alt det Miss Louise ønsker af mig. Man skal jo lige huske at der er en dyb forståelse imellem Hende og mig, og at Hun ikke er en extrem Miss der ønsker at skære i mig, sætte ild til mig eller lign.. Jeg har set, især mænd, der på chatten vil gøre alt for en dominant person de ikke engang kender, og det er i virkeligheden i deres fantasi de ønsker at stå til rådighed for alt. Vi har alle dage hvor vi er mere pivet/ømskindet end andre dage. Jeg ved at Miss'en, heldigvis trods alt, har sine naturlige begrænsninger bl.a. fordi Hun er et menneske med medfølelse og kærlighed. Det vil sige at jeg ved at jeg formentlig kan leve op til Hendes ønsker om at gøre alt. Jeg har en dyb tøsekærlighed for Miss Louise og har svært ved at se hvor jeg ville sige fra. Jeg føler dybt inde at der er min pligt og mit held at jeg som Hendes ejendom får lov til at give alt i mig til Hende. Jeg føler en stor lykke ved at have den mulighed. Jeg kender jo oså mine begrænsninger qua de mange år jeg har dyrket BDSM og det ved Hun jo også godt.
Husk: Alt kommer jo an på den der har styringen. :)

2 kommentarer:

  1. Der er bestemt fordele ved at komme ud af skabet - den største fordel for mig har helt klart været den ro, jeg fik, da jeg fortalte mine nærmeste, at jeg er til BDSM. Den er ubeskrivelig dejlig :-)

    Ved at give mig dig selv har du givet mig den største gave, et menneske kan give, og det er derfor naturligt, at jeg passer godt på gaven og værner om den (gaven=dig) :-)

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  2. Ja, og efter at LBL (landsforeningen af bøsser og lesbiske) er blevet til LGBT (Landsforeningen for Gay-, Bi- og Transpersoner) er det formentlig blevet lidt lettere for de sexuelle minoriteter. Muligheden er ihvertfald til stede og vi er nogen der i 15år har kæmpet for en så bred forening.

    Det er da en gave at være Din med alt hvad det medfører, og Du gør det let for mig at give mig helt.
    Tæven glæder sig meget til d. 8/12. *smiler underdanigt*

    SvarSlet