søndag den 29. november 2009

En tæves natlige drømme...

Jeg har de seneste dage haft svært ved at komme i seng fordi jeg tænker en del over det jeg har sammen med Miss Louise og fordi jeg længes imod d. 8/12 hvor jeg skal besøge Hende, og det er måske også derfor jeg drømmer mig om Hende for øjeblikket. Det er ofte ikke noget specifikt jeg drømmer, men dog var nattens/morgenens drøm med en del (perverse) detaljer som Miss Louise helt sikkert vil læse om, så derfor skriver jeg dette indlæg.

Jeg sidder i et bur i en spankingkælder. Jeg er iført halsbånd med Hendes navn samt manchetter på hænder og fødder. Derudover er jeg nøgen, bortset fra den kyskhedsting jeg har låst fast i skødet og de 2 ringe der sidder i hver sin brystvorte. Mine bryster er lidt større end den b-skål jeg har i virkeligheden og de er bundet op med kæder. Jeg har også en ring i næsen og en tatovering på den ene balde med Hendes mærke. Spankingkælderen bliver brugt af både Miss'en og en anden Herskerinde og deres forskellige slaver. Når de ikke bruger den er der forskellige mennesker der lejer mig, tæven, til BDSM og sex. Mine 2 huller bliver grundigt brugt hvilke jeg nyder. Jeg er ofte i gabestokken eller på korset, og min krop er prydet af diverse mærker fra forskellige seancer. Jeg sover i buret og spiser af en skål. Når jeg er i buret og sover der tisser jeg i en rød spand. Mit liv handler i denne drøm om et liv i lyst og vel at mærke Hendes lyst. Når Hun har lyst til at afreagere eller få afløb for sine fantasier så er det mig, tæven, der bruges. Jeg fulgte mit hjerte som førte mig ind i buret. Jeg er tættere end nogen sinde på mig selv.

Jeg vågnede med en dejlig følelse og masser af energi som blev brugt på en lang gåtur i Søndermarken, hvor drømmen fik lov til at bundfælde sig. Som regel kan jeg huske mange ting fra mine drømme, og nogen gange genkalde mig de glemte. Den dejlige følelse fra drømmen har fulgt mig hele dagen, og nu er der ikke helt så lang tid til d. 8 december... *S*

4 kommentarer:

  1. Sikke en vild drøm - et liv i fangenskab. Du forbløffer mig endnu engang :-)

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  2. Hvorfor forbløffer tæven sin dejlige Miss? *kigger nysgerrigt op*

    SvarSlet
  3. Du forbløffede mig, fordi et liv i bur kan jeg ikke få til at hænge sammen med dig - du er SÅ selvstændig og udadvendt :-)

    Jeg ved godt, det kun er en drøm og ikke noget, som skal realiseres, men alligevel...

    Knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  4. Jeg er da et udadvendt og aktivt menneske, men det skal jo stabiliseres og det sker ved at min tøse/tæve-side også har sim vigtige plads. Nej, et evigt liv i bur er nok ikke mig, ihvertfald ikke fysisk, men det er jo en drøm og jeg mener at man skal se på den psykisk del af det. Jeg tolker det som et liv ejet totalt af en bestemt ejer. I dette tilfælde den SMukkeste Miss man kan forestille sig. Burets areal kan kun ændres af den der har nøglen til burdøren, til mindre eller større udfoldelesmuligheder for tæven. Vi får jo snart at se om der skal arbejdes videre med dette. Bortset fra det tog jeg nok ikke skade af at i en periode at være i bur, netop for at give slip på den kontrol som jeg opbygger i det daglige. *kigger ned og smiler*

    SvarSlet