lørdag den 10. oktober 2009

Den uartige stuepige

Miss Louise vil godt høre lidt om mine erfaringer som fræk stuepige og det må jeg indrømme at der er en del oplevelser af den slags. Jeg har før nævnt min første kæreste der også var min Herskerinde. Den dag i 1989 hvor Hun flyttede til New York var jeg til Grøn Koncert (som journalist), og her mødte jeg L (der er fotograf), og Hun blev min næste kæreste/Herskerinde. Vi var sammen i 1½år indtil Hun bosatte sig i Tyskland. Fortællingen er fra foråret 1990 og foregår hos Hende.

Hun havde inviteret gæster til middag og jeg skulle være opvartende stuepige, opvartende på alle måder også de frække. Derfor var det også forventet at jeg stod til rådighed for alle gæster. L havde sørget for at en kokkepige, en af Hendes veninder havde, skulle stå for madlavningen så vi ikke skulle tænke på det. Jeg var iklædt stuepigeuniform i lak, en ret kort model, ingen trusser, hofteholder med sorte strømper, sorte stilletter, manchetter på hånd- og fodled, fingreløse satinhandsker samt halsbånd. Et lille stykke tid inden gæsterne kom lagde L mig over knæet og gav mig en ordentlig omgang med først hånden og siden en træbørste. Derefter stod jeg foroverbøjet med strittende numse og fik 30 rap med spanskrøret hvilket fik tårene frem i mine øjnekroge. Min numse var godt stribet og L var tilfreds så da gæsterne kom var de ikke i tvivl om at jeg var en uartig og fræk tøs.

Der var 7 gæster og jeg sørgede for at de fik velkomstdrinks efterhånden som de ankom. Da de gik ind i spisestuen til middagen skulle jeg sørge for forretten. Efter forretten havde jeg travlt med at tage ud. Flere gæster skulle lige se min stribet numse og der blev gramset hvilket fik mig til at rødme til L's tilfredshed. Derefter skulle jeg sørge for hovedretten. Da gæsterne var godt igang med maden kravlede jeg under bordet og kravlede hen til en Master, lynede ned og tog Hans pik i munden. Han kom med små lyde og efter nogle få minutter kom Han i min mund i kraftige sprøjte. Jeg sank spermen, slikkede pikken ren og lynede op. Derefter kravlede jeg forbi Hans tøs og hen til en anden Master og gentog succes med piksutningen. Derefter kravlede jeg over til den anden side og imellem lårene på en kraftig Herskerinde. Hendes kjole var allerede løftet op og benene var spredt. Jeg lod tungen lege med Hendes revne, lod den glide ind i skeden og derefter begyndte jeg at nappe og suge Hendes klit. Hun var ret våd og der gik ikke lang tid før Hun klynke, først lavmælt og siden lidt højere da Hun kom.

Jeg kravlede ud imellem Hendes brede lår og ud fra bordet for at tage ud og siden sørge for desserten. Under mit arbejde med at tage ud fra hovedretten havde den store Herskerinde (Madame V) givet udtryk for at jeg ikke var færdig under bordet så under desserten kravlede jeg tilbage imellem Hendes dejlige brede lår og slikkede og suttede Hendes våde revne og klit indtil Hun kom igen. Efter desserten tog jeg igen ud. Derefter bad L mig komme ind i dagligstuen hvor Hun annoncerede at jeg var til fuld brug for alle gæsterne. Madame V tog fat i mig og sammen med en veninde bandt Hun mig til krogene i dobbeltdørene imellem de 2 stuer. Veninden T fandt en ridepisk frem og straffede mig, første stille og roligt og så med kraftige slag. Hun straffede mig fordi Hun ikke havde fået fornøjelsen af min tunge unde middagen. Hendes slag faldt rytmisk og jeg pev noget hvilket gjorde at jeg blev kneblet. Min numse var godt øm og derefter var det Madame V's tur. Hun fandt et spanskrør frem og straffede mig med det fordi jeg havde fået Hende til at klynke højt under middagen. Jeg pev højt og smågræd imens Hun lod spanskrøret stribe min numse. Det gjorde ondt men jeg kunne intet gøre eller sige. Derefter blev jeg løsnet og ført ind til gæsteværelset hvor T lagde sig på sengen og beordrede mig til at lægge mig imellem Hendes lår og tilfredsstille Hende. Jeg gjorde som befalet og lod tungen lege med Hendes mis og klit. Jeg lod et par fingre glide op i Hende og ret hurtigt havde jeg hele hånden oppe i Hendes mis hvilket fik Hende til at komme i lange orgasmer. Madame V ville have samme tur og de to kvinder byttede plads. Jeg gik i gang med at kæle og slikke Madame V's mis som var drivende våd. Hun var kendt for at være mere end almindelig sexglad og det var tydeligt at Hun nød det meget da min hånd endeligt gled op i Hendes store og dybe mis. Min hånd kneppede Hendes mis først langsomt og blidt og siden hurtigere og lidt hårdt. Jeg kunne mærke at orgasmer var på vej og da de kom skreg Hun højt og Hendes krop rystede kraftigt. Da Hun kom til sig selv fik jeg ordre på at slikke min hånd ren hvilket jeg naturligvis gjorde.

Da vi kom ind i stuen igen kom L hen til mig og hev mig hen til krogene hvor jeg igen blev bundet. Hun ville straffe mig fordi jeg var borte fra stuen og ikke sørgede for at gæsterne fik kaffe og kage så kokkepigen måtte gøre mit arbejde. Jeg protesterede lidt vel viden at Hun altid har ret og jeg blev da også kneblet med besked om at det kostede ekstra at være næsvis. L fandt nogle metalklemmer med tænder frem og de blev sat i mine brystvorter så jeg pev højt bag kneblen. L fandt ridepisken frem og lagde kraft i slagene imod den allerede stribet numse. Ridepisken blev efterfulgt af en 3-halet læderpisk. L lagde ikke fingre imellem og jeg begyndte hurtigt at græde, men L var ligeglad for jeg havde forsømt mine pligter. Endelig stoppede Hun og jeg klynkede lettet. Desværre tog en af Masterne en ni-halet frem og gik igang med at piske min numse og min ryg. Jeg pev og gav efter for smerten som var krafig i numse, lår og ryg. Langsomt gled jeg over i en blanding af smerte og lyst. Masteren stopped da Han fornemmede hvad der skete. L og T løsnede mig og jeg fik ordre på at knæle foran Masteren. Han lynede ned og tog sin store pik frem som jeg tog i munden. Ret hurtigt tog jeg den helt ned i halsen og nød at sutte Ham. Efter et stykke tid kunne jeg mærke Han skulle til at komme. Han hev pikken ud og sprøjtede ud over mit ansigt. Jeg smilede og takkede Ham. L tog mig ud i badeværeslset til badekarret og beordret mig til at blive nøgen. Jeg gjorde som beordret og kravlede op i badekarret. Masteren stille sig foran mig og overpissede mig, og derefter blev det Madame V og T's tur. Til sidst kom L hen og stillede sig så Hun kunne tisse på mig. Jeg fik ordre på at drikke så meget som muligt hvilket jeg gjorde. Jeg elsker en Herskerinde gyldne dråber og føler det er en ære at drikke det.

Da jeg kom ind i stuen igen ren og iklædt stuepigekjolen og skulle sørge for at gæsterne fik noget at drikke og spise. Derudover lagde jeg krop til gæsternes lyster. Den nat tilbragte jeg meget af tiden imellem L's ben i Hendes store seng igang med et tilfredsstille Hende. Hun fik altid ekstra lyst ved at se at andre brugte mig. Min tunge var fyldt med hård hud den næste dag og L var mæt og tilfredsstillet. Jeg fik at vide at jeg var en god men også meget uartig og fræk stuepige!

1 kommentar:

  1. Du har virkelig oplevet mange frække ting. Del flere af dem med os :-)

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet