tirsdag den 20. oktober 2009

Mig som luder...?!

Siden jeg trak inde i Istedgade har Miss Louise og jeg talt om det at jeg er luder. Hun er ikke tryg ved at jeg trækker på gaden, men vil ikke forbyde mig det, og fordi Hun er vildt utryg ved det så ønsker jeg ikke at gøre det. Hun så helst at jeg fandt kunderne på nettet og det skal der arbejdes videre med, så er du en læser der søger en fast ludertøs så skriv til mig på prettypernille@yahoo.dk og husk jeg gør ikke det her for pengene, for de går til gaver til Miss Louise, men jeg gør det her fordi jeg kan lide det og det gør mig mere liderlig og det virker vist også på Miss'en. *smiler stille* Iøvrigt er jeg en billig tøs så der er vist ikke megen rigdom i det. *fniz* Det vigtigste er at Miss'en føler sig tryg og det gør faste kunder. Hun kan godt lide tanken om mig som ludertæve og det er en af mange ting vi har til fælles. Jeg er glad for at vi kan tale om tingene og dermed finde en god løsning.

2 kommentarer:

  1. Det er et godt kompromis, vi har fundet. Og du har helt ret i, at jeg nyder, at du er en billig ludertæve ;-)

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  2. Får helt lyst til at tage et smut ind til Istedgade...
    men forhåbentlig finder vi ud af andre fikse alternativer...
    forventningsfuld.

    SvarSlet