mandag den 5. oktober 2009

Opgaven

Igår gav Miss'en sin tøs en opgave: jeg skulle tage pakken med de 3 plugs, som jeg har fået af Miss'en, frem samt også finde de vibrende klemmer Hun syntes jeg skulle købe (Hun har selv et sæt). Jeg skulle så bruge plugs på mig selv og sætte klemmerne på mine brystvorter og så lege med mig selv indtil jeg kom. Jeg skulle så fortælle her på bloggen hvad jeg fantasere om imens jeg legede med mig selv. *rødmer* Jeg fandt tingene frem imens jeg chattede med Miss'en på MSN. Senere på aftenen, dvs. ca. 23.00 fandt jeg olie frem til plugsene og smurte mit bageste hul. Ret hurtigt gled den mellemstore plug ind; jeg var også en smule tændt. Derefter tog jeg klemmerne og kælede for mine brystvorter og nev dem lidt med fingrene. Efter nogle få minutter satte jeg klemmer på brystvorterne og tændt klemmerne så de vibrede hvilket de gør ret kraftigt. Derefter lagde jeg mig på min seng og lukkede øjnene og startede "filmen".

Miss'en kom ind i spankingrummet og åbnede buret og beordret mig ud hvilket jeg gjorde, hvorefter Hun satte manchetter på hånd- og fodled og derefter kæder i manchetterne. Hun gav mig et halsbånd på og beordrede mig over til læderbænken hvor jeg blev fastgjort med overkroppen og dermed maven ned på bænken. Jeg blev kneblet og Miss'en fortalte mig at jeg jo havde en del stående i den sorte bog så det var på tide at jeg blev straffet. Hun begyndte med flad hånd at varme min numse op og efter nogle få minutter fandt Hun en ridepisk frem. Derefter lod Hun den ramme min varme numse først relativt blødt og derefter tiltog slagene i styrke og hastighed. Jeg begyndte at pivet hvilket gjorde Hende tændt. Efter et stykke tid mente Hun at det var på tide med at straffe mig med spanskrøret. Det første slag sved, og det gjorde de næste slag også. Hun satte lidt kraft i styrken af slag og det begyndte at gøre ondt men kneblen dæmpede lydene fra mig ret meget, og jeg pev ellers ret højt. Slagene kom med en vis styrke og jeg begyndte at græde pgra. smerten. Miss'en fortalte mig at det var rart at se jeg fik noget ud af afstraffelsen og fortalte mig at Hun nød synet hvilket fik mig til at pivet mere. Jeg følte en kraftig sviende og smerte på og omkring min numse og vidste at jeg skulle nyde smerten istedet for at modarbejde den. Som slagene faldt gav jeg efter og lod mig føre med. Miss'en løsnede mig kort efter og kælede for min numse. Hun fandt derefter et stort, tykt stearinlys frem, tændt det og dryppede henover min ret stribede og ømme numse. Jeg klynkede og pev meget dog uden at få nåde. Da Miss'en var tilfreds med drypperiet stoppede Hun. Hun gik ud af spankingrummet og kom tilbage et par minutter senere med 2 slaver. Jeg fik ordre på at slikke deres pik hvilket jeg naturligvis gjorde da jeg elsker at sutte pik. Den enes pik blev ret hurtigt ret stor og Miss'en fandt noget glidecreme og smurte mit bageste hul. Derefter fik slaven der var godt stiv ordre på at trænge op i mig og kneppe mig godt og grundigt. Den anden slaves pik suttede jeg imens, liggende på alle 4. Efter et stykke tid sprøjtede han mig i ansigtet og den anden kom op i med i nogle kraftige stød.

Imens "filmen" kørte havde jeg kælet for mig selv og den mellemstore var skiftet ud med den store plug. Jeg kom i små dejlige orgasmer da de 2 slaver sprøjtede. Jeg slukkede klemmerne og tog dem af, lod plugen glide ud og vaskede de 2 plugs. Derefter gik jeg i seng og faldt ret hurtigt i søvn med et smil på læben imens jeg taknemmeligt tænkt på den vidunderlige Miss.

1 kommentar:

  1. Sikke en dejlig fantasi, tøsen har ;-)

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet