mandag den 26. oktober 2009

En ny solo-opgave

Igår brugte jeg en del dejlig tid på MSN sammen med Miss Louise, som syntes det var lidt synd for mig at jeg ikke fik pik da jeg trak i Istedgade så Hun beordrede mig til senere at finde plugs og vibrende klemmer frem og lege med mig selv. Senere igår aftes udførte jeg ordren.

Jeg tog et langt varmt bad, tørrede mig grundigt og smurte mit bageste hul ind i glidecreme. Jeg fandt den mellemstore plug frem og lod den glide frem og tilbage langsomt i mit hul der var begyndt at blive lidt våd. Efter et stykke tid gled den helt i bund og jeg lod den sidde der. Jeg fandt de vibrende klemmer frem og satte dem på mine brystvorter og tændte for dem. Jeg lagde mig på sengen og kælede for mig selv, lukkede øjnene og fantasere...

...jeg lå i et bur i en spankingkælder hvor der var tændt et del stearinlys og nogle få svage spots. Døren gik op og Miss Louise trådte ind iført en lang sort kjole og sorte stiletter. Hun kom hen til buret og åbnede lågen og beordrede mig ud. Jeg blev ført hen til en gabestok som jeg blev sat i. Miss Louise kælede for min numse og spankede den med hænderne til den var godt varm. Så fandt Hun glidecreme frem og smurte mit bageste hul ind og lod en mellemstor plug glide langsomt ind. Jeg stønnede stille, lukkede øjnene og nød det. Så hørte jeg noget svirbe og jeg mærkede et spanskrør ramme min bagdel. Jeg udstødte et højt klynk og mærkede at spanskrøret danse ned over balderne. Slagene ramte rytmisk og hårdt og snart begyndte jeg at pive. Miss Louise slog lidt hårdere og hurtigere og snart begyndte tårene at løbe ned over mine kinder. Hun stoppede og nuswede min bagdel og ryg. Lod plugen glide ud og erstattede den med en større. Hun fortalte mig at jeg havde noget at glæde mig til og forlod rummet.

Efter et stykke tid kom Miss Louise ind i rummet igen og sagde at jeg jo nok kunne trænge til noget at drikke, så Hun kom hen til gabestokken med et glas fyldt med Hendes friske tis. Jeg drak begærligt den dejlige gyldne drik og så at der bag Miss'en stod 5 fyre. Miss'en fortalte mig at nu skulle jeg have det pik jeg trængte til og imens ville Hun fotografere som alle kunne se hvilken tæve jeg er. Den første fyr kom hen til mig og jeg suttede langsomt hans halvstive pik. Da den var stiv gik han om bagved mig, tog plugen ud og trængte op i mig. Jeg nød det og begyndte at sutte den næste. Efter et stykke tid kom den første oppe i mig og den anden fyr overtog hans plads og kneppede mig med sin ret store pik imens fyr nr. 3 stak sin lange tynde pik frem så jeg kunne slikke den. Jeg nød at blive taget i mine 2 huller samtidigt. Nr. 2 fyr sprøjtede kraftigt oppe i mig og nr. 3 overtog hans plads. Den fjerde fyr havde en lang og ret tyk pik og lod den glide ned i min hals så jeg rigtigt kunne nyde den som han sagde. Jeg var ved at kvæles men han tog den ud og jeg slikkede op og ned ad den hvorefter han igen lod den glide ned i min hals. Han tog den ud af min mund da det var hans tur til at kneppe mig. Jeg var godt åben og indsmurt i mit hul, men kunne mærke hans pik glide op i mig imens jeg suttede på den sidste fyrs pik. Jeg blev godt og grundigt gennempullet imens jeg suttede. Efter lang tid sprøjtede den fjerde fyr udover mine balder og den 5. og sidste fyr trængte ind i mit tævehul. Han kneppede mit hårdt og hurtigt og efter få minutter kom han oppe i mig. Miss'en roste mig, sagde det blev til gode fotos og at næste gange ville Hun finde 25 fyre der kunne give mig pik...

...jeg nød den sidste bølge af orgasme, åbnede øjnene og tænkte lidt over den fantasi jeg havde haft kørende og ønskede at den havde været virkelig...selvom 25 fyre var det ikke for mange? Hm...jeg tænkte med et smil på læberne, slukkede klemmerne, tog dem af og lod pluggen glide ud. Jeg tog et kort bad, rengjorde pluggen og gik i seng og faldt i søvn med et smil som den tævetøs jeg er.

1 kommentar:

  1. LOL... 25...

    Du er og bliver en begærlig tøs ;-)

    Lattermilde klask fra
    Louise

    SvarSlet