onsdag den 14. oktober 2009

Klæder skaber tøser

Igennem nogle år havde jeg været en pæn pige der klædte sig pænt med lange kjoler/lange nederdele og pæne bluser der ikke ligefrem var sexet. Det knap så "pænt pige"-tøj var lagt langt væk. Så lærte jeg Miss Louise at kende og tingene forandre sig. Hun ville gøre mig til en fræk og pervers tøs igen.

Nu går jeg i kjoler/nederdele der er ret korte, noget Miss Louise er vild med. Mine kjoler/toppe/bluser er ret nedringet. Jeg går ikke med trusser eller strømper, dog har jeg lov til at bruge både trusser og strømper når det nu bliver koldere. Skulle jeg stå til rådighed for en mand der kan lide en tøs i strømper skal jeg naturligvis også nruge dem. Jeg er glad for forandringen selvom jeg følte det lidt underligt i starten, men det får mig til at føle mig som den frække tøs Miss Louise gerne vil have.

Miss Louise har snakket om at lave bl.a. nederdele og kjoler til mig (Hun er god til at sy tøj), og vil gerne bestemme alt mit tøj som om jeg var Hendes påklædningsdukke, hvilket jeg nyder at være og også mener er min pligt når Hun nu ejer mig. Jeg er naturligvis hårløs på hele kroppen, bortset fra mit lange hovedhår som Miss'en også kan bestemme over selvom Hun ikke har gjort det endnu.

En tøs bliver til en tøs bl.a. pgra. tøjet samt udseendet i det hele taget. Hvordan en tøs tænker og opføre sig er naturligvis vigtigt men bliver i først omgang fremhævet af sit udseende og tøjet. Derfor er det godt når hun har en ejer der kan vise hende vejen, og gøre hende til den tøs hun er. Jeg er så glad for at Miss Louise er der for at gøre mig til den frække og pervers tøs jeg i bund og grund er.

2 kommentarer:

  1. Næste gang tøsen kommer herover, så skal der altså gang i symaskinen :-)

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  2. Yup, helt sikkert en lykkelig genfundne tøs ;)

    SvarSlet