søndag den 4. oktober 2009

Ridepisken

dagens fortælling er fra en seance der fandt sted i foråret 1999 hos min daværende Herskerinde K.

Jeg havde været hos K i Hendes SM-klinik i over en time og havde stået til rådighed for Hende og en slave da jeg fik at vide at Hun ikke syntes at jeg gjorde som Hun sagde og jeg var lidt langsom. Derfor mente Hun at afstraffelse nok kunne gøre mig hurtigere og fik mig til at høre efter så jeg blev sat i Hendes gabestok. Hun begyndte at slå mig med den ene hånd. Hun var god til at bruge hænderne og kunne slå hårdt så der gik ikke lang tid før min numse var varm og rød. Derefter tog Hun et par små metalklemmer og satte dem på mine brystvorter. Jeg klynkede da de var lidt hård at have på da de havde spidse tænder. K konstaterede tørt at jeg jo bare kunne være en god tøs. Derefter fandt Hun en ridepisk frem og kælede for min numse. Jeg skælvede let da jeg vidste at når Hun brugte ridepisk gjorde Hun det længe og hårdt.

Det første slag faldt, og så det næste. Slagene faldt rytmisk og med kort interval. Slagene tiltog i styrke og efter få minutter klynkede jeg højlydt hvilke K altid nød. Jeg kunne mærke ridepisken der bearbejdede min numse så meget så det føltes spm om det var det eneste der var i verdenen, og ihvertfald var det i min verden. Slagene tog lidt til i styrke og intervallet tiltog og faldt lidt skiftevis. Smerten fik mig til at græde stille hvilket K at set og Hun nød at se en tøs græde fordi man så gav slip. Minutterne gik og min numse blev meget øm og ret stribet. Så holdt K op. Jeg var i tvivl om hvad der skete indtil jeg mærkede den varme stearin på min stribede numse. Jeg pev højt og forsøgte at få numsen væk hvilket er umuligt i en gabestok så jeg måtte tage imod smerten. Stearinen løb ned ad mine balder og imellem dem og jeg kunne mærke orgasmen nærme sig. K var godt klar over hvor meget jeg tænder på stearin og kort før orgasmen indfandt sig stoppede Hun drypperiet. jeg klynkede utilfreds men fik at vide at jeg ikke havde fortjent orgasme. Hun tog igen ridepisken frem og spankede min numse godt og grundigt til der næsten ikke var mere stearin på den. Så brugte Hun hænderne til at slå det sidste stearin af. Jeg pev højlydt da min numse føltes helt ødelagt og meget øm. Derefter gik hun ud af spankingrummet og kom tilbage et par minutter senere med et stort glas varm urin som jeg drak begærligt.

Jeg fik lov til at stå i gabestokken indtil Hun kom ind med en slave der havde bind for øjnene og jeg skulle sutte den af på ham hvilket jeg naturligvis gjorde. Jeg elsker at sutte pik. Derfefter blev jeg løsnet fra gabestokken. Resten af den dag kunne jeg mærke resultetet af ridepiskens arbejde og var en meget artig tøs resten af den dag.

1 kommentar:

  1. Mums, hvor en dejlig beretning, tøsen disker op med i dag ;-)

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet