mandag den 19. oktober 2009

En tøs bliver udlånt (Del 2)

Næste morgen vågnede jeg relativt tidligt og skulle lige huske hvor jeg var. Jeg lå og tænkte på gårsdagens hændelser da en stuepige kom ind, gik hen til mig og hviskede at jeg skulle gå med hende. Jeg kunne høre at Mistress Z stadig sov. Jeg fulgte stuepigen ned i kælderen til et badeværelse hvor jeg fik udleveret noget body shampoo og et stort badehåndklæde. Jeg gik i bad, tørrede mig og mit hår og ordnede mit ansigt for til sidst at lægge en diskret make-up med noget af det der var stillet frem. Jeg så en ret sort kjole i lak ligge på en stol og tog den på. Den var kort og der var huller til brysterne. Derudover var der sorte manchetter til hånd- og fodled samt et smalt sort halsbånd. Jeg iførte mig disse ting og tog mine stiletter på. Jeg gik op i køkkenet hvor jeg havde fået at vide jeg skulle spise min morgenmad. Efter maden blev jeg ført ned i kælderen af stuepigen og ført ind i et rum hvor der stod en enkelt-persons seng samt et par læderlænestole. Hun smurte mit bageste hul ind i glidecreme og lod blidt en mellemstor plug glide op i mig. Derefter satte jeg mig i den ene læderlænestol og mine hånder og ben blev bundet. Trætøjklemmer blev sat på mine brystvorter og så gik hun nogle få minutter og kom tilbage med et stativ og en plastickande. Jeg fik en knebel med slange i munden og slangen førte op til en dyb skål i stativet. Stuepigen hældte kanden og tømte dens indhold ud i skålen. Indholdet var Mistress Z's morgenurin. Stuepigen sagde at nu kunne jeg nyde Mistress's gyldne drik og jeg ville blive løsnet når Mistress havde tid til mig.

Jeg nød den gyldne drik og tænkte på hvad jeg ellers skulle igennem denne dag. Der gik lang tid hvor jeg sad bundet til stolen inden døren gik op og stuepigen kom ind. Hun fjernede kneblen og lagde den i skålen og satte stativet hen i et hjørne, og løsnede mig fra stolen og fjernede klemmerne. Hun førte mig ned ad gangen til det rum jeg havde været i dagen før. Hun førte mig hen til gabestokken og satte mig i den. Der stod jeg så med strittende numse. Hun forlod lokalet og jeg var alene et stykke tid. Jeg tænkte på hvad der var i vente da Mistress Z kom ind og sagde at Hun nød synet af min numse, men den var pænest når den var stribet og farvet. Hun begyndte stille og roligt at spanke min numse med hænderne. Jeg blev hurtigt varmt. Derefter var det tid for ridepisken som faldt hurtigt og rytmisk. Den sved en del men jeg forsøgte at lade være med at pive. Hun slog hurtigere og hårdere og det fik mig til at pive svagt hvilke Hun nød. Jeg kunne mærke at min numse var godt stribet da Hun stoppede. Hun kælede for min ryg med sine lange negle og nev og hev i mit skød. Hun fandt nogle metalklemmer fra og satte dem på mine lidt ømme brystvorter hvilket fik mig til at stønne højt. Hun satte en kæde fast til de to klemmer og satte en vægt i kæden så den hev brystvorterne lidt nedad. Mistress Z fandt en ni-halet læderpisk frem og brugte den både på min mumse, ryg og i mit skød. Det var en tung læderpisk og Hun brugte kræfter til at lade den falde. Det gjorde lidt ondt men jeg nød dens slag på ryggen og i skødet især. Der gik lang tid imens Hun brugte den ni-halet og jeg var godt farvet på numse og innerlår samt ryg da Hun var færdig. Hun løsnede mig fra gabestokken og førte mig tilbage til rummet med sengen og de 2 læderlænestole. Hun fjernede pluggen der stadig sad oppe i mig og erstattede den med en større plug. Jeg stønnede da den blev sat op i mig. Hun bad mig vente og gik. Et par minutter senere kom stuepigen og serverede lidt frokost og noget saftevand for mig. Efter frokosten kom Mistress Z tilbage og sagde at efter en god frokost var det tid for et lille hvil og grinede. Jeg fik ordre om at lægge mig på sengen og blev bundet fast med manchetterne fastgjort til hoved- og fodgærde. Jeg fik bind for øjnene og kunne mærke at Hun satte klemmer på mit efterhånden godt ømme brystvorter. Jeg blev kneblet og kunne mærke en svag summen i mine brystvorter. Den steg langsomt og gav et lille jag i dem. Hun havde sat strøm til klemmerne og styrken steg og faldt med uregelmæssige perioder. Jeg nød det selvom det af og til også gjorde ondt. Jeg lå der på sengen og kunne tage imod. Det var en dejlig følelse selvom det også var varmt i lakkjolen. Jeg aner ikke hvor lang tid der gik men det følte som en evighed hvor jeg intet kunne gøre. På et tidspunkt hørte jeg døren blive låst op og åbnet og nogen kom ind. Rebene til manchetterne blev løsnet og klemmerne fjernet, dernæst kneblen og bindet for øjnene og jeg så at det var stuepigen. Hun bad mig gå ud i badeværelset for at tage et hurtigt brusebad. Efter badet blev jeg ført ind i et rum med store garderobeskabe. Der var fundet tøj frem til mig. En halvlang sort latexkjole samt lange sorte latexstrømper og lange latexhandsker. Hånd- og fodmanchetterne blev sat på mig og derefter fik jeg en sort latex-maske på med hul til øjne og næse. I munden havde jeg en oppustelig knebel. Jeg fik det sorte halsbånd på og vi gik op i køkkenet. Jeg fik ordre på at dække bordet i spisestuen til 2 og gik igang. Derefter hjalp jeg stuepigen med madlavningen og jeg havde det forholdvis varmt i mit latexantræk. På et tidspunkt ringede det på døren og stuepigen gik ud for ar lukke op, så jeg satte mig ned for at holde en lille pause, hvilke hun så og sagde at det ville hun fortælle Mistress. Imens stuepigen anrettede maden og bar den ind gik jeg igang med den første del af opvasken. Efterhånden som der blev spist inde i spisestuen og forretten blev afløst af hovedretten og den af desserten fik jeg mere opvask. Jeg kunne høre at gæsten var en kvinde og stuepigen sagde at Hun hed Lady C. Endelig var jeg færdig med opvasken og rengøring i køkkenet og kunne høre at de under teen muntrede sig med stuepigen som pev og klynkede. Efter et stykke tid kom hun ud i køkkenet med en meget stribet numse og sagee jeg skulle med ind i dagligstuen. Derinde sagde Mistress Z at Hun havde hørt at jeg vist var lidt doven. Jeg indrømmede at jeg havde holdt pause og Hun mente jeg burde straffes. Jeg blev bedt om at lægge mig henover en skammel og blev lænket fast til den. Jeg strittede med numsen og kunne pludselig høre lyden af en ridepisk. Dog var det ikke en ridepisk men 2 fordi både Mistress Z og Lady C begge havde en ridepisk i hånden. Det gjorde vildt ondt med de første slag, men efterhånden vænnede jeg mig til smerten som var speciel fordi der var tale om 2 ridepiske. Der gik ikke lang tid før jeg pev og klynkede igennem kneblen. Min numse var godt varm og gjorde ondt. De holdt en pause for derefter at mishandle min bagdel med spanskrør. Jeg pev, klynkede og græd uden at kunne gøre noget og følte pludselig en ny følelse: jeg kunne mærke en orgasme nærme sig, Jeg blev lidt bange for jeg havde ikke fået lov til at få orgasme. Jeg forsøgte at give udtryk for hvad der var ved at ske men pgra kneblen kom der kun uforstålige lyde ud. I takt med at de brugte spanskrørene og jeg lå uden at kunne gøre noget og derfor havde mistet kontrollen voksede orgasmen sig større og gennemstrømmede kroppen. Jeg gled langsomt ud i subspace og nød det hele. På et tidspunkt blev jeg hevet tilbage af Mistress Z. Jeg var blevet løsnet fra skammelen og lå på ryggen nede på gulvet. Min numse føltes helt ødelagt og var både ret stribet og meget øm og farvet. Et par steder var der gået hul på huden og det gjorde ondt da jeg satte mig op. Mistress Z talte om at straffe mig fordi jeg havde fået orgasme. Lady C smilede til Mistress Z og sagde at Hun da godt ville "straffe" mig. Mistress Z syntes det var en god ide og sagde at så ville Hun tage sig af sin stuepige.

Lady C førte mig ned i kælderen til et lydisoleret rum med kors, en 5-armet lysestage, en 3-armet lysestage til alterlys, en kapselstol og en stor dobbeltseng. Hun tændte et tykt alterlys, fjernede latexmasken fra mit hoved og beordre mig ned på sengen hvor Hun havde lagt noget plastik. Jeg lagde mig på alle fire og Hun nussede min ryg og numse. Efter nogle minutter kunne jeg mærke varm stearin løbe ned over min numse, ned ad ryggen og ned imellem balderne. Jeg klynkede højt pgra. smerten der bredte sig ud i numsen og kroppen. Hun nussede mig imens Hun lod den varme stearin dække min numse, mine baglår og den nederste del af ryggen. Jeg nød det og lukkede øjnene. Pludselig hørte jeg en susen og mærkede et spanskrør ramme min bagdel. Jeg skreg, mest af forskrækkelse, og Lady C grinte. Hun begyndte at lade spanskrøret danse over min bagdel så stearinen røg af. Det gjorde i starten ikke ret ondt men det gjorde det efterhånden som stearinen røg af. Hun stoppede og lagde spanskrøret væk for derefter at smøre mit bageste hul ind i glidecreme. Jeg var godt nok ret våd og stadig lidt åben efter den store plug der var taget ud efter min tur på skamlen. Hun kælede for min bagdel og lod et par fingre glide ind. Efter et stykke tid var der 4 fingre oppe. Jeg havde lukkede øjne og nød Hendes fistning. På et tidspunkt kunne jeg mærke hele hånden oppe i mig og jeg klynke af nydelse. Jeg mærkede langsomt en orgasme nærme sig. Det gjorde Hun vist også fordi Hun stoppede med hånden oppe i mig. Så tirrede Hun mig igennem lang tid og jeg klynkede af skuffelse hver gang hvilke Hun grinte af. Sidste gang jeg mærkede en orgasme nærmede sig lod Hun sin hånd glide ud og klaskede mig på bagdelen imens Hun sagde at jeg jo skulle straffes. Jeg fik ordre på at gå ud i badeværelset for at tage et bad, uden at pille ved mig selv. Efter jeg havde tørret mig førte Hun mig ind i rummet med seng og læderlænestole. Jeg blev lænket til sengen så jeg kunne bevæge mig. Hun havde fundet et par puder og et varmt tæppe frem til mig. Hun kyssede mig på panden og ønskede mig en dejlig nat. Jeg kunne mærke min stakkels numse og der gik et stykke tid før jeg kunne sove.

Næste morgen vågnede jeg og kunne stadig mærke min bagdel. Efter et stykke tid kom stuepigen og løsnede mig fra sengen. Hendes numse var også godt stribet og hun virkede lidt træt så jeg undrede mig over hvor længe de havde brugt hende. Efter et dejligt varmt bad klædte jeg mig i den korte sorte silkekjole der var lagt frem. hvorefter jeg gik op i køkkenet hvor jeg fik havregrød og skulle drikke urin til. Denne gang var det Lady C's morgenurin der smagte lidt af glædessafter. Efter morgenmaden blev jeg ført op til Mistress Z's soveværelse hvorfra der kom lyde. Stuepigen førte mig ind og jeg kunne se Mistress Z ligge imellem Lady C's ben. De smilede begge da vi kom ind. Mistress Z rejste sig og beordre mig ned hvor Hun lige havde ligget. Hun smurte mit hul ind i glidecreme og jeg gik igang med at slikke Lady C som nød min tunge. Mistress Z fandt en strap-on frem og jeg kunne mærke at Hun trængte ind i mig. Jeg nød at Hun kneppede mig imens jeg slikkede Lady C og lod et par fingre glide op i Hende. Imens jeg slikkede Hendes revne og klit brugte Mistress Z mig godt og grundigt med sin strap-on. Efter et stykke tid kunne jeg høre på Lady C at min slikken og kælen var ved at bære frugt. Mistress Z kneppede mig hårdt og hurtigt og da Lady C kom i en række orgasmer skreg Mistress Z af liderlighed og sank ned over mig. Langsomt kom de 2 Herskerinder til sig selv og derefter gik vi ud i et stort badeværelse hvor de begge tissede ud over mig. Jeg nød deres overtisning af mig. De var ret tændte og Mistress Z lagde sig på en stor træbænk med Lady C imellem sine ben. Lady C lå på knæ og jeg lagde mig ind under Hende og slikkede Hende. Der gik ikke længe inden der lød sukken og stønnen, og til sidste kom de 2 smukke Herskerinder igen. Bagefter gik de i bad og jeg ventede til de var færduge hvorefter jeg fik lov til at bade.

Efter badet kom stuepigen og førte mig ned i køkkenet. Jeg fik frokost hvorefter jeg blev ført ned i kælderen i rummet med sengen og læderlænestolene og fik det tøj på som jeg kom i. Stuepigen førte mig ind i det spankingrum hvor det hele startede. Der var mørkt bortset fra en masse stearinlys og de 2 Herskerinder sad i hver sin læderlænestol. Jeg lagde mig på knæ foran Mistress Z og kiggede ydmygt ned i gulvet. Hun fortalte at både Hun og Lady C var meget tilfredse med mig og sagde at det firhåbentligt ikke var sidste gang Hun lånte/brugte mig. Jeg takkede og sagde at det ville glæde mig at stå til rådighed for Hende. Fremtiden skulle vise at Hun kom til at låne og bruge mig. Vi talte længe sammen hvorefter jeg fik en lædermaske over hovedet og blev lænket på manchetterne. Jeg ventede i et stykke tid indtil jeg blev ført op til en stationcar og lagt ind bagi. Derefter kørte vi i et stykke tid indtil bilen standsede. Jeg blev lukket ud af bilen og ført ind i det hus som var ejet af M & H. Jeg blev efterladt i et lille kælderrum, og efter nogle minutter gik døren op og M tog masken af mig og løsnede mig. Jeg fulgte efter Hende op til dagligstuen hvor H var og i de næste par timer fortalte jeg om hvad jeg havde været igennem de sidste par dage. M sagde at de havde hørt at jeg var en god tøs, så det var helt sikkert ikke sidste gang jeg var hos Mistress Z...

Joh, den slags ferie glemmer man vist aldrig. Den slags ferier er specielle og 2 af dem er aldrig ens!

1 kommentar:

  1. Hvor er det dog en mega fræk beretning ;-)

    Kærlige knus fra
    Louise

    SvarSlet