fredag den 2. oktober 2009

Sviirp & klynk...

Seancen jeg vil fortælle om idag foregik i sommeren 1994 og var med min daværende kæreste/Herskerinde B og vores veninde/Herskerinden H, og den fandt sted i SMil Kbh's lokaler hvor vi tilbragte mange gode timer.

B og H mente sammenstemmende at jeg trængte til noget håndfast opdragelse bare fordi jeg ikke altid hørte efter hvad de sagde. B bandt mig til en læderbænk. Jeg blev lagt på maven med en pude under så jeg strittede med numsen. B gik igang med at spanke mine balder med sine hænder hvilket Hun var god til så balderne blev ret hurtigt varme og røde. Jeg nød Hendes slag og slappede af. Dvs. indtil jeg så H stå med et spanskrør. Jeg vidste at H var fantastisk god/ond med et spanskrør og nød at bruge det længe. B trådte til side og H stillede sig så spanskrøret kunne ramme mine balder. Det første slag kom og jeg gispede. Der var kraft i det slag. De næste slag faldt og jeg begyndte hurtigt at klynke hvilket gjorde at B kneblede mig med sine våde trusser. Slagene faldt rytmisk og tårene begyndte at komme frem i mine øjnekroge. H holdt en pause og B brugte nu en lang ridepisk. Jeg klynkeede højlydt men fandt ikke nåde. Efter nogle minutter holdt B op og H fortsatte med spanskrøret. Pludselig mærkede jeg at B piskede den øverste del af min ryg. Det er noget jeg nyder meget da jeg er ret sensitiv på den øverste del af ryggen. Følelsen af den ni-halet på min ryg og spanskrøret på min numse fik mig til at nyde seancen. Det er en meget speciel oplevelse af kraftig smerte og vild nydelse og langsomt gled jeg ud i subspace hvor jeg var vægtløs og nød lyset. På et tidspunkt hørte jeg H kalde mig tilbage til virkeligheden og da jeg var kommet tilbage kunne jeg mærke på mine balder at Hun havde bearbejdet dem grundigt. B fandt et kort spanskrør frem og lavede mærker på langs. Hun nævnte at nu kunne de spille kryds og bolle hvilket de grinte en del af. Jeg følte mig ydmyget sådan kun at være en spilleplade.

Jeg blev løsnet og fik en pause. I pausen fik jeg et stort glas af H med Hendes varme urin. Hun mente jeg trængte til noget at drikke og vidste at jeg nød Hendes gyldne dråber.

Efter den korte pause blev jeg igen bundet til læderbænken, denne gang på ryggen med benene op af et par træsøjler. B smurte mit bageste hul ind i glidecreme og begyndte med fingrene at bearbejde det. Jeg var vant til at blive fistet så der gik ikke lang tid før alle fingre var oppe. H kælede for mine brystvorter og da de var godt stive satte Hun små metalklemmer på dem. Jeg klynkede højt da det skete men nød smerten der blev blandet af det B gjorde. B kælede for mit skød med den ene hånd imens den anden hånd langsomt men sikkert gled ind i mit bageste hul. Det var en fantasisk følelse med smerten i mine brystvorter og nydelsen forneden. Jeg var helt åben forneden og B's hånd gled helt ind. Langsomt men sikkert gled det nederste af Hendes arm ind. Jeg fik den første orgasme efterfulgt af de næste samtidigt med at B fistede mig med hånd og nederste del af underarmen. Jeg gled væk men opfattede at klemmerne blev fjernet og varm stearin blev dryppet på mine bryster. Jeg kom til mig selv da B's hånd gled ud af mig og H dryppede mit skød med varmt stearin til det blev helt dækket. Derefter blev jeg løsnet og vendt om så jeg igen lå på maven så H lige kunne genopfriske mine mærker som Hun sagde. Jeg klynkede højt og nød det.

Efter seancen fik jeg B's varme gyldne dråber og vi talte bl.a. om at B aldrig før havde fistet mig så dybt, og det nok skyldes at jeg var så liderlig pgra det der lå forud med spanskrør og ni-halet og ar jeg kom i subspace så det var noget vi skulle eksperimentere med. Jeg var godt træt og øm i kroppen da jeg tog hjem ud på de små timer, men også ret lykkelig...

1 kommentar:

  1. Mmm sikke en dejlig fræk og inspirende beretning ;-)

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet