lørdag den 3. oktober 2009

Fistet første gang

Jeg spurgte igår Miss'en om Hun havde forslag til et emne for bloggen og Hun ville gerne læse noget mere om fistning så jeg besluttede at fortælle om den første gang jeg blev fistet. Det var i efteråret 1986 og jeg var sammen med min daværende kæreste/Herskerinde Laila.

Det var blæsende og vådt udenfor. I Laila lejlighed var alt elektrisk lys slukket, men til gengæld var en masse stearinlys tændt. Vi havde lige spist niddag og jeg havde vasket op. Vi stod og kyssede i køkkenet og Laila legede og nappede mine brystvorter med sine fingre. Så tog Hun mig i hånden og vi gik ind i stuen. Hun gik hen til sofaen, satte sig og beordrede mig til at lægge mig henover Hendes knæ. Laila mente at tøsers numse det meste af tiden skulle være varme og røde. Jeg gjorde som beordret og Hun begyndte at varme mine balder med sine hænder. Hun var god til at spanke med hænderne og smerten gik dybt, hvilket jeg godt kan lide. Efter et stykke tid tog Hun sin favoritbørste, altså favorit til spanking da den havde en flade af træ som virkelig kunne mærkes når den ramte. Jeg klynkede højt og strittede lidt med benene men Laila havde godt fat i mig, og jeg kunne derfor kun give mig hen til smerten. Hun slog godt til og børsten gav efterhånden rød-blå mærker. Jeg småtudede da Hun stoppede og fortalte mig at Hun forventede at jeg var en god og artig tøs nu hvilket jeg sagde at jeg var.

Hun bad mig gå med sig ind i soveværelset hvor der også var en del stearinlys tændt og bad mig tage tøjet af og lægge mig på alle fire. Jeg gjorde som befalet. Laila kom op i sengen ved min side og sagde at nu da jeg var sådan en sød og medgørlig tøs ville Hun give mig den gave at fiste mig. Hun vidste godt at jeg aldrig havde prøvet det selvom jeg gerne ville. Hun kælede for min ret ømme numse. Hun kælede forsigtigt med sine hænder og jeg nød det vildt meget. Så fandt Hun noget glidecreme frem og begyndte at bruge det ved mit bageste hul. Hun brugte lang tid på det og kørte et par fingre ind. Jeg klynkede af nydelse og lukkede øjnene. Langsomt men sikkert kom de næste par fingre også op så Hun havde 4 fingre oppe i mig. Hendes anden hånd kælede skiftevis for min numse og mit skød. Jeg var blevet ret våd og var glad for at jeg lå på et stort badehåndklæde. Laila fistede mig stadig med 4 fingre, men jeg kunne mærke at jeg var ved at åbne mig mere. Langsomt gled den sidste finger op og jeg klynkede højt og Laila sagde smilende at det var et smukt syn med hele Hendes hånd oppe i mig. Hun kørte hånden langsomt ud og så ind. Jeg følte at jeg var i paradis og nød det med lukkede øjne. Hun satte tempoet op og fistede mig lidt hurtigere og hårdere. Jeg kunne mærke at jeg var helt åben og nød at blive godt brugt. Laila satte tempoet en anelse op og jeg følte orgasmerne komme bølgende i min krop. Jeg lod mig oversvømme af orgasmerne og nød det fyrværkeri der kom derefter. Langsomt ebbede orgasmerne ud og Laila lod sin hånd glide langsomt ud. Da den kom ud mærkede jeg en speciel følelse forneden og var ikke i tvivl om at jeg var vildt våd. Jeg faldt sammen og følte mig lykkelig. Laila kyssede mig og gik ud for at vaske hænderne. Da Hun kom ind igen lagde Hun sig i sengen og beordre mig til at slikke sig hvilket jeg naturligvis gjorde. Hun var meget våd og jeg lappede Hendes dejlige safter i mig. Jeg kunne høre på lydene fra Laila at Hun nød det. Jeg slikkede langsomt og legede med Hendes klit som jeg skiftevis sugede og nappede blidt. Derefter lod jeg et par fingre glide ind i Hendes skede som var ret våd så ret hurtigt havde jeg 4 fingre oppe i Hende. Jeg kunne høre at Hun nød et meget og langsomt med sikkert var der plads til hele min hånd oppe i Hende. Jeg fistet Hende langsomt men bestemt og efter et par minutter kom Hun i nogle lange orgasmer. Jeg fistet lidt hurtigere og kunne igen høre Hende komme. Jeg lod hånden glide ud og slikkede Hende imens Hun kom tilbage til virkeligheden.

Jeg gik ud for at vaske hænder og da jeg kom ind i soveværelset igen havde Laila fundet noget koldt at drikke til os. Vi snakkede om det der var sket og jeg var lykkelig over at være fistet for den første gang. Det skulle vise sig at det absolut ikke var den sidste gang.

1 kommentar:

  1. Mmm endnu en dejlig fræk og inspirerende oplevelse, tøsen deler med os. Tak for det.

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet