onsdag den 7. oktober 2009

Opgave 2

Den SMukke og vidunderlige Miss har givet mig endnu en opgave der er lig den sidste: at finde plugs og klemmer frem og kæle med mig selv indtil jeg kommer imens jeg fantasere. Denne gang har Miss'en bestemt at en Master skal have den anden hovedrolle. Jeg fandt olie, plugs og klemmer frem. Jeg smurte den mellemstore plug ind i olie og lod den glide ind i mit allerede våde hul og kælede for mine bryster. Efter nogle få minutter strittede brystvorterne lystne og de vibrende klemmer kom på. Det føles så dejlig med de vibrationer. Jeg lagde mig på min seng, kælede for min krop og lukkede øjnene.

Jeg sad lænket i et rum hvor kun stearinlysene gav lidt lys. Jeg var iført en lårkort sort kjole der var ret nedringet, sorte selvsiddende strømpwe, sorte 12 cm stilletter og jeg var sminket med kraftig øjenmakeup, kraftigt kindrødt og en kraftig rød læbestift. Selv mine brystvorter var farvet op med rød læbestift og jeg var naturligvis trusseløs. Jeg havde manchetter på hånd- og fodled samt havde et halsbånd på med et metaltegn hvorpå der stod ludertæve til brug for alle og bagpå hvem der ejede mig. Døren åbnede sig og en moden mand i 50'erne iført støvler, læderbukser og sort skjorter kom ind i rummet. Han var høj med kort, kraftigt sort hår og med et dominant udtryk i øjnene. "Så tæve. Vi skal afsted til klubben". Han løsnede mine lænker og førte mig ud til en bil. Jeg fik en hætte over hovedet og lagt ind på bagsædet. Bilen kørte i ca. 10 minutter hvorefter den blev parkeret. Han åbnede døren og førte mig ud og ned ad nogle trappetrin. Han bankede på en døren der blev åbnet og jeg blev ført ind. Indenfor fik jeg hætten af og ført ned ad nogle gange, forbi nogle rum hvor der var lyde og stønnen, til et stort spankinglokale. Her blev jeg ført over til en gabestok. Masteren kælede for min numse og begyndte at slå den med hænderne. "Du har jo været uartig og ikke tilfredsstillet mine venner ordentligt". Han lød tydeligevis sur og det første slag med spanskrøret faldt, derefter det næste. Flere faldt med en vis styrke og hastighed og min numse gjorde ondt. Derefter fandt han en 3 halet pisk frem og brugte den. Jeg klynkede højt og begyndte at græde. "Nåh, tæve så kan du lære at opføre dig ordentligt". Han svingede pisken og min numse blev stribet og meget øm. Han stoppede og satte metalklemmer i mine brystvorter. Jeg kunne mærke en svag pulse som steg i styrke. Han havde sat strøm til klemmerne og jeg pev. Styrken i strømmen steg og faldt med forskellige intervaller. Jeg både frygtede og nød smerten. Masteren forlod rummet med ordene: "Nu er tæven til friafbenyttelse". En fyr trådt frem foran mig og jeg tog hans pik i munden. Samtidigt mærkede jeg noget olie blive smurt ind i mit bageste hul og derefter en pik glide ind. Jeg var vildt tændt og suttede løs. Efter få minutter sprøjtede han mig i ansigtet og en ny fyr var parat. Jeg kunne mærke at fyren der kneppede mig kom i dybe, kraftige stød. En ny fyr trængte op i mig. Fyren jeg suttede kom i min mund og jeg slugte spermen grådigt. En ny fyr kom til. Hans pik var stor og den gled ned så jeg lavede deep throat hvilket jeg elsker. Efter få minutter kom fyren der kneppede mig med en højlydt stønnen og sprøjtede udover min numse. En ny fyr trængte op i mig. Sådan stod det på i et godt stykke tid hvor mange fyre brugte mig. Til sidst blev jeg løsnet fra gabestokken og klemmerne fjernet fra mine brystvorter. Masteren trådte frem og beordrede mig til at sutte hans ret store pik. Jeg gjorde som befalet og efter nogle minutter kom han i kraftige sprøjt udover mit tilsølet ansigt og mine bryster. Jeg blev godt tilsølet hevet ind i et rum med fliser på væggene og her overpissede Masteren mig og derefter gjorde nogle af fyrene det samme. Jeg blev sendt over i et bur der stod i det ene hjørne og fik at vide at jeg var til brug hele natten og hvis jeg var heldig fik jeg lov til at få orgasme. Godt tilsølet som en rigtig tæve lagde jeg mig ned på maven og ventede...

Jeg legede med mig selv og den mellemstore plug blev sædvanen tro skiftede ud med den store plug. Jeg var ret våd og tændt idag og fik de første orgasmer da Masteren overpissede mig. Jeg lå et stykke tid og slappede af og har lige vasket de 2 plugs og lagt tingene væk. Det er vel tid til at sove selvom jeg stadig er våd og tændt. *sukker stille* Jeg er dog taknemmelig for at Miss Louise giver mig den slags opgaver.

2 kommentarer:

  1. Det er en fræk fantasi, som jeg håber, bliver realiseret ;-)

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet
  2. Virkeligheden overgår fantasien, ikke detalje for detalje, men spændingen, uvisheden, fryden i smerterne, forløsningen, når det er overstået.

    En dejlig tekst, jeg kommer til at måtte læse igen og igen.

    SvarSlet