lørdag den 8. august 2009

At blive formet....

Igennem årene har jeg mødt mange Herskerinder som har fortalt mig at det er mine mange års BDSM-erfaring der gør at de ikke er interesseret i mig fordi "jeg så ikke kan formes fra grunden". Ja, jeg er en afklaret person og jeg kender mange af mine egne grænser, men når jeg møder et nyt menneske føler jeg samtidigt at noget nyt i mig finder sted og jeg er motiveret til at blive formet. Miss'en og jeg har talt en del om dette og føler begge at det er en ære at være med i den proces. Hun fordi Hun får lov til at forme mig som Hun ønsker, og jeg fordi det lige er mig Hun vil forme som Hun vil have det. Jeg har altid haft et ønske om at blive formet af den Herskerinde der ejer mig, dvs. blive som Hun vil have det, tøjvalg, frisure, evt. smykker, hvilken type tøs jeg skal være, hvad jeg skal foretage mig, kontrol af min sexlyst osv. For mig er det en meget stor ære at kunne give min frihed til Hende og dermed give Hende den fulde kontrol over mig. Det er en meget langsom proces og det er vi begge godt klar over og mener begge at det er sundt at den er langsom så vi kan følge med i processen uden at blive hægtet af. Blot sådan en ting som at jeg nu er trusseløs 24/7 gør mig meget motiveret til at lade mig forme som Hun ønsker det, og jeg har en dejlig, men også speciel følelse for det. Jeg tror motivationen betyder meget samt at vi har fokus på at tale om de ting der sker i processen. En ting er hvad jeg og Hun ønsker/ideer for fremtiden mht. at forme mig en helt anden ting er de reele muligheder, som dog nok er mange. Som sagt er de manglende trusser en reminder om hvad jeg er ved at give mig ud i, og selvom vi ikke er langt i processen føler jeg at det er netop Hende der får muligheden/æren af at forme mig til den totale tøs (hvad det så end er). Altså Hende jeg føler er den rette til at forme mig til noget særligt. Der er ingen tvivl om at man her på bloggen vil kunne følge en langsom men afgørende udvikling for mig som person/tøs og for vores indbyrdes forhold. Noget vi og læserne af denne blog kommer til at lære af.

Jeg og Hun ønsker at jeg bl.a. skal være Hendes tøs, påklædningsdukke og udstillings"genstand" og hvem ved hvad fremtiden ellers bringer? En ting er sikkert: Jeg er parat til at lade mig forme efter Hendes hoved, også selvom jeg har mange års erfaring med BDSM (eller måske netop derfor).

2 kommentarer:

  1. Det er en meget stor ære for mig at få lov til at forme dig, og jeg håber inderligt, at jeg kan leve op til den tillid, du viser mig.

    Kærlige knus og klask fra
    Miss Louise

    SvarSlet
  2. Som tøs og som menneske er jeg overbevist om at Du kan leve op til det. Det er jo netop derfor jeg overlader mig fuldt ud til Dig, og som vi har talt om skal tingene tage den tid de tager så vi begge kan følge med. *S*

    SvarSlet