søndag den 9. august 2009

Spanskrør...!

Et af de interesser Miss'en og jeg har tilfælles er spanskrør. Jeg både elsker og frygter spanskrør. Følelsen lige inden det rammer numsem, smerten når det sker, og den brændende fornemmelse i minutterne efter slaget. Der er flere forskellige længder og tykkelse mht. spanskrør og det er da også det der giver forskellige typer smerte. De smalle lange spanskrør med en tynd svirpende lyd er dem jeg frygter mest fordi smerten er så intens når de rammer, især hvuis bagdelen ikke er opvarmet. Jeg har kendt flere Herskerinder der synes at straffen er bedst når bagdelen ikke er opvarmet...

Mit liv som tøs indeholder naturligvis mange oplevelser med spanskrør. Det var min første kæreste/Herskerinde, Laila, der viste mig glæderne ved spanskrøret. Hun var ligeså vild med dem som Miss'en og brugte ofte spanskrør og gerne som eneste strafredskab. Hvis Hun, ved vintertide, synes at jeg var specielt uartig kunne Hun finde på at sende mig ud i sin have, give mig 2-3 minutter derude hvorefter jeg fik lov til at komme ind i stuen, bukke mig forover og modtage den straf Hun havde udset mig. Det skete 4 gange og jeg glemmer aldrig den smerte jeg oplevede fordi Hun altid brugte de tynde spanskrør til det. Jeg var meget sød i dagene efter at være blevet straffet sådan, og græd altid fordi det både gjorde ondt og var ydmygende.

Siden har jeg mange oplevelser med spanskrør. Mange Herskerinder finder at spanskrøret er et godt strafferedskab og et godt pirringsredskab. Ligesom det kan bruges til at straffe med kan det ligesom de fleste piske også bruges til at pirre med, både på bagdelen, på lårene, i skødet og på brysterne. Brugt rigtigt kan den pirrende oplevelse gøre at man får lyst til som tøs at mærke den smerte det pågældende spanskrør kan give.

I årenes løb har min numse, bryster og lår været i kontakt med mange typer spanskrør og har pivet samt grædt en del tårer. Hver gang jeg får at vide at jeg skal straffes med spanskrør gyser jeg. Både fordi jeg frygter smerten og den ydmygelse straffen er, men også fordi jeg nogle få gange har oplevet at få orgasme udelukkende pgra. et spanskrørs ihærdige kontakt til min numse.

Nogen gange er det vist godt at man som tøs ikke kender slutpunktet for en seance fordi det ville skræmme, men når man så står der har jeg altid oplevet at det var en god oplevelse. Sådan en seance var jeg med i tilbage i sommeren 1994. Det var en sen aften i SMil Kbh hvor jeg, min kæreste og en veninde var de sidste tilstede. De 2 kvinder mente at jeg havde været flabet og uartig i løbet af aftenen og trængte til en ordentlig afstraffelse. jeg blev lagt over en læderbænk og efter en kort opvarmning hvor min kæreste brugte hænderne til at smække min bagdel, gik vores veninde H igang med at bruge spanskrør. I de næste timer fik jeg et ukendt antal slag med spanskrør. De 2 kvinder fik afprøvet flere typer klemmer på mine brystvorter og mit skød. På et tidspunkt holdt de en pause og drak sodavand og spiste parisertoasts. Min kæreste syntes jeg også skulle have lidt at indtage så Hun gumlede noget parisertoast godt og grundigt, lagde resterne på en tallerken og så kunne jeg spise det der var serveret. Imens gik Hun ud på toilettet med et stort glas og kom ind med det fyldt til kanten med varmt urin som jeg begærligt drak. Derefter fortsat seancen og det eneste slagredskab de 2 kvinder brugte på mig var spanskrør. Min bagdel var meget øm og jeg græd en del tårer men var også glad for at de straffede mig. På et tidspunkt fandt H et stort stearinlys frem, tændt det og dryppede den flydende stearin ned på min ødelagte bagdel. Smerten var ret vildsom men også dejlig og ret hurtigt kunne jeg mærke bølgerne af orgasme. På et tidspunkt befandt jeg mig i det der kaldes subspace og husker kun en smuk følelse og noget smukt lys. H bragte mig ud af subspace og fik mig nogenlunde tilbage til virkeligheden efter nogle minutter. Jeg kunne konstatere at både min numse og mit skød var dækket af stearin. Jeg lå på gulvet på maven. De 2 kvinder begyndte at slå stearinen af min bagdel med hver sit spanskrør og jeg pev og græd dog uden at sige fra. Til sidst blev jeg bedt om selv at fjerne det sidste stearin fra numse og skød.
De 2 kvinder var glade men også trætte og det var nu ikke så underligt for vi havde været igang med seancen i næsten 7 timer. Da jeg er massør gav jeg de 2 dejlige kvinder massage på deres arme og hænder da de var noget trætte og ømme, og bagefter stod den på morgenmad og kaffe inden vi tog hjem. Der gik 4 dage før jeg kunne sidde ned uden det gjorde ondt og der gik 11 dage før huden på min numse var genskabt. Det var en utrolig smuk seance som ingen af os havde regnet med skulle blive så vild for så havde vi nok sagt fra indledningsvis. For mig stå det som en af de smukkeste seancer bl.a. fordi det eneste slagredskab var spanskrør og jeg fik set og følt de ting som sådan nogle kan udrette.

Som nævnt tidligere ved jeg at Miss'en har en forkærlighed for spanskrør og ved at Hun har oprustet sit lager af spanskrør til når jeg skal møde Hende. Jeg er også godt klar over at flere af forseelserne i den sorte bog skal straffes med spanskrør. Kort sagt: Jeg kommer til at gyse af angst og fryd mange gange i fremtuden for det har Miss'en sørget for!

1 kommentar:

  1. Mmmm sikke nogle dejlige, inspirende og ophidsende oplevelser at læse om her fra morgenstunden - mit skød er fugtigt nu og kræver øjeblikkelig tilfredsstillese ;-)

    Jeg glæder mig sandelig til at bruge alle mine spanskrør på tøsen.

    Kærlige knus og klask fra
    Miss Louise

    SvarSlet