lørdag den 15. august 2009

Helhed og ærlighed

Jeg nyder at læse Miss'ens blog, også om de oplevelser Hun har som tøs. Jeg ved godt at mange slaver/tøser har et problem hvis deres ejer også har den anden side men hvis det er tilfældet skal man da blot glædes over også at kunne se den side af ens ejer. Jeg har selv i 2 perioder i mit liv været sexuelt dominerende og selvom jeg har lagt det bag mig lægger jeg ikke skjul på at det har været sådan.

Jeg må da indrømme at Miss'ens oplevelser som tøs er ret inspirende og giver mig noget fugtighed mellem benene. Jeg kan godt se Hende for mig siddende på en stol ved computeren med plugs i alle 3 huller og ville ønske jeg sad på gulvet ved Hendes stol. For mig er det en stor ære at Hun viser mig denne side som giver mig et ægte helhedsbilled af Hende.

I 1993-95 var jeg ejet af H som var en ung hardcore Herskerinde der godt kunne lide at bruge mig til diverse eksperimenter. 4-5 gange om året havde H behov for i en aften/nat at være rå slavetøs med ret få grænser. Jeg fik den store ære 3-4 gange at være til stede som Hendes tøs når det skete og var så sat i bur eller lænket til kors hvor Hun var spændt op. Der kunne jeg så på nærmest hold se min ejer bliver ydmyget og (mis)brugt velvidende at det gav Hende inspiration til at bruge mig efterfølgende. Jeg oplevede Hende få SMukke oplevelser og orgasmer og fik dermed et meget privat indblik i hvordan Hun var sat sammen, og det er jeg stadig stolt af at jeg fik lov til. Det er med samme holdning jeg kigger på Miss'en og håber lidt at få lov til at opleve Hende som irl-tøs hvis Hun vil give mig den ære.

Miss'en og jeg har også talt en del om det at kunne være ærlig og sige til og fra. Kommunikation er ret vigtigt i et forhold og hvis noget nager en er det bedre at få det sagt end det bare ligger der og gør ondt. Skulle det teoretiske ske (*G*) og jeg begyndte at kede Hende er det bedst at få det sagt så vi begge kan komme videre med vores liv. Som parterapeut oplever jeg ofte at folk der har relationer til andre ofte har problemer med at være ærlige overfor den anden og endda sig selv. Det er også derfor at jeg som regel siger nej til gifte mænd på chatten fordi de næsten aldrig fortæller konen at de har gang i noget andet end hende, og det har jeg ikke respekt for. Godt nok er jeg tøs men jeg er også en lidt kræsen og ærlig tøs. *SS*

1 kommentar:

  1. Du er i sandhed en speciel tøs :-)

    Jeg nyder virkelig din måde at tackle min m-side på, for jeg kan være et helt menneske overfor dig, fordi du ikke kun ønsker at se bestemte dele af mig. Tak for det.

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet