søndag den 23. august 2009

Ønske om at vise underkastelse

På et punkt har jeg altid været en speciel tøs: Når jeg har været ejet har det været vigtigt både overfor min ejer og overfor omverdenen at vise at jeg er ejet. Det kan være tøjstilen, smykker eller f.eks. halsbånd og/eller manchetter. For mig som tøs har det altid været en stor ære og en stor fryd at kunne vise at jeg er ejet. Miss'en og jeg har naturligvis også talt lidt om dette felt, og jeg ved at Hun går meget op i brug af manchetter og halsbånd, bl.a. fordi Hun er vild med lænker.

Jeg har tidligere været ejet hvor jeg på et tidspunkt gjorde mig fortjent til at gå med et specielt rødt halsbånd. Min Herskerinde Laila, mente på et tidspunkt at jeg havde vist underdanighed og kærlighed nok til Hende så jeg havde fortjent mit specielle halsbånd. Jeg bestod en prøve en weekend hvor Hun brugte mig på mange måder. Jeg vidste kun at Hun ville afprøve nogle ting, men ikke at der var en belønning. Hun afprøvede flere typer bondage af særlig hård type. Jeg blev holdt lukket inde i et lille rum hvor jeg var fastbundet til en seng. Jeg modtog Hendes gyldne dråber når Hun havde behov for det. Jeg tog imod de slag der kom fra spanskrør, nihalet eller hvad Hun syntes skulle bruges til slagredskab i de stillinger Hun valgte jeg skulle holdes i. Mange ting skete i en intens weekend fra fredag eftermiddag til søndag aften og det var til sidst så intenst at jeg ikke helt kunne følge med og huske alt. På et tidspunkt hvor jeg lå på ryggen fastspændt til en seng og mine brystvorter var godt misbrugte pgra klemmer og min mund stadig smagte af Hendes gyldne safter, og hvor jeg var højt oppe i sindsstilstand kiggede Hun ned på mig, sænkede sit hoved ned til mig og spurgte: "Hvad vil du føle hvis jeg skar dit hjerte ud med denne her?" Jeg så pludselig at Hun havde en lang kniv i sin højre hånd. Jeg svarede som sandt var: "Så vil jeg dø lykkelig." Derefter kyssede Hun mig længe og hedt, løsnede mig fra sengen, bad mig knæle på gulvet, forlod rummet et minuts penge og kom ind igen. I hånden havde Hun et smukt rødt halsbånd som jeg fik på, med besked om at det skulle bæres ved bestemte lejligheder så man kunne se at jeg var Hendes. Jeg var lykkelig og halsbåndet blev brugt flere gange bl.a. til fester. Da Hun skulle flytte til New York og vores forhold stoppede lavede vi et ritual hvor halsbånd blev tilintetgjort, men vores aatral forbindelse bibeholdt.

Jeg ved ikke om Miss'en har nogen specielle planer eller ideer med ejersymboler, men skulle Hun have lyst til f.eks. at bruge et halsbånd som symbol udover som redskab så vil jeg tage det som en meget stor ære jeg godt ved at der skal arbejdes for, og ser frem til den dag hvor jeg har gjort mig fortjent til at bære sådan et symbol. Jeg ved også at når man har fået symbolet så skal det at være ejet tøs holdes ved lige og ikke tages som en selvfølgelighed. At bære et symbol på at jeg er ejet tøs er meget stort for mig netop fordi det kræver alt fra mig.

1 kommentar:

  1. Der findes mange smukke symboler på ejerskab, men halsbånd er det symbol, jeg finder smukkest.

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet