søndag den 2. august 2009

Mænd....!?

Jeg længes vildt efter at møde Miss'en. Både mit sind og min krop længes efter at være hos Hende. Da vi, desværre, er så langt fra hinanden geografisk, har Hun sagt at Hun gerne vil udlåne/udleje mig. Jeg har på fornemmelsen det nok også kommer til at ske ovre hos Hende (blot en tanke fra en tøs).

Derfor har jeg de få gange jeg har været på chatten forsøgt at se om nogen vil låne/leje en ejet tøs og det har ikke været let. De fleste synes at tøsen enten er for lille eller for stor (ja, jeg er en stor tøs og Hun har det godt med det og Hendes ord er lov). Nogen har givet udtryk for at mine små b-skåls bryster er for små. Jeg vil gerne have lidt større bryster, men Hun er tilfreds med deres størrelse. Det er enten par eller mænd jeg har talt med og nogle af mændene vil enten underkaste sig Hende eller lidt ufatteligt: have at Hun skal underkaste sig deres lyster - og ups så er jeg kun et redskab for at de kan få kontakt. Generelt har de fleste mænd og par været ret useriøs og mange kan slet ikke forstå at Hun ikke bare vil have mig for sig selv. Nu er Hun ikke den eneste der udlåner/udlejer sin tøs/slave, og det kan da godt være at det lykkedes at finde seriøse personer, men de fleste mænd virker mere som om de i fantasien er til det men ikke i realiteten. Som tøs vil jeg gerne udlånes/udlejes til personer som gerne vil bruge mig som de aftaler med Miss'en og jeg er stolt over at Hun tillader dette, men jeg forstår godt at de fleste mænd ikke får noget god sex når de ikke har kvalitetskrav til sig selv. Som jeg plejer at sige til Miss'en: "Mænd...! *suk*".

En ting er hvad jeg som tøs gerne vil og hvad Miss'en gerne vil men der er jo en tredie part som åbenbart er svær at finde. Well. jeg har jo stadig den dejlig og SMukke Miss og det er jeg lykkelig for.

1 kommentar:

  1. Hellere vente på den rette tredje part end være sammen med et fjols. Hvis det er meningen, tøsen skal have oplevelser som udlånt tøs, så skal der nok en dag dukke en seriøs mulighed op. Indtil da nyder jeg bare at have tøsen for mig selv.

    Kærlige knus og klask fra
    Miss Louise

    SvarSlet