søndag den 16. august 2009

Jeg er Hendes - ligemeget hvad...

Som bekendt er moongirl en ret erfaren tøs der har prøvet mere end gennemsnittet og som er åben for mange ting, men der er jo altså også grænser - eller er der? Jeg har mødt en del slaver/tøser igennem årene der har sagt at de ville gøre hvad som helst for en S'er og de har som regel været ret uerfarne udi BDSM. For anden gang i mit liv stå jeg i den situation at jeg kan sige at jeg vil gøre alt for min ejer Miss'en. Naturligvis har jeg visse fysisk begrænsninger men bortset fra det er det svært at sige hvad jeg skulle sige nej til overfor Hende. Måske fordi jeg godt ved at Hun har sine begrænsninger og samtidigt kan se mine. Det er forskellen på mig og de omtalte uerfarne. *S*

Jeg kan konstatere at Miss'en er en meget special og SMuk personlighed som i den grad har indfanget mig og gjort mig mere til tøs end jeg turde håbe på, så ja jeg giver min tøsekrop og tøsesjæl 100% til Hende og så kan Hun gøre som det passer Hende for jeg vil være der for den dejligste Miss.

1 kommentar:

  1. Hjertelig tak min smukke tøs. Jeg vil naturligvis gøre alt for for at tage godt vare på både din krop og sjæl.

    Kærlige klask og knus fra
    Louise

    SvarSlet