torsdag den 27. august 2009

Ude i skoven...

En ting er at dyrke BDSM i en have hvor der er relativt lukket af for fremmed, en helt anden ting er at gøre det i en skov hvor man ikke kan garantere hvem der dukker op.

Først gang jeg prøvede den slags var med min kæreste Laila, og det foregik i Grib Skov. Hun nød at binde mig på et tæppe i en lysning godt inde i skoven. Nogen gange var jeg kneblet og havde bind for øjnene. Et par gange var jeg pakket ind vita wrap. Hun kunne godt finde på at blinde mig et sted hvor der var let adgang til brændenælder. Det kan være meget romantisk at ligge bundet i en lysning imens Hun spiser frokost, og hvis jeg er heldig får jeg kov til at smage Hendes gyldne dråber. At ligge der bundet, kun med lyden af fuglefløjt giver en vis ro.

Vi var nogle stykker i SMil Kbh der arrangerede skovture for medlemmerne og turene gik altid til Hareskoven ved København. Den gamle del af Hareskoven er ret uforstyrret og god til BDSM, og jeg har også brugt den sammen med partnere i tiden løb. Der er nogle skjulte lysninger som er perfekte hvis man er til bondage eller afstraffelse. Jeg har da nogle gange været bundet imellem 2 træer og har smagt spanskrør eller ridepisk, nogen gange kneblet så ingen kunne høre mine klynk eller skrig.

I Tyskland har de nogle ret store skove hvor man for alvor kan firsvinde ind i en lysning langt fra trafikerede veje. Jeg har prøvet at være bundet i en bil med bind for øjnene og kneblet og efter et stykke tid lukket ud af bilen og med en kæde eller snor ført ind i en ukendt skov hvor jeg alene eller sammen med andre tøser er blevet straffet og bundet, f.eks. til et træ. Følelsen af at være så langt væk fra mennesker at ingen kan høre at man blive straffet og brugt er en ret speciel men også dejlig følelse fordi man som tøs "bare" bliver nød til at give slip. En enkelt gang blev jeg ført ud i en skov iført manchetter på hænder og fødder, halsbånd, bind for øjnene og kneblet. Efter en omgang med først en ni-halet gummipisk og derefter et spanskrør blev jeg lænket så jeg lå henover en høj og stor træstub. Min knebel blev fjernet og jeg kunne høre de 2 Herskerinde gik ihvertfald et stykke væk. Efter få minutter kunne jeg høre fodtrin. En mamds hånd rørte ved mit hoved hvorefter jeg fik en stor pik ind i munden. Efter få minutter sprøjtede han mig i ansigtet og en anden fyr overtog. I lang tid, måske en time eller mere slikkede og suttede jeg pik på 8 fyre. Mit ansigt var godt indsmurt i sperm, og jeg blev løsnet fra træstubben og lænket så jeg lå på ryggen hvorefter fyrene tissede på mig så både mit ansigt og overkrop blev gjodt våd. Derefter forlod de mig og jeg lå der godt sølet ind i nogle minutter indtil de 2 Herskerinder dukkede op. Jeg blev straffet for at være en tilsølet tæve med spanskrør og ni-halet læderpisk. Bagefter fik jeg tørt tøj på, blev bundet, kneblet og fik bind for øjnene inden jeg blev ført tilbage til bilen og kørt hjem, uden at vide hvem fyrene var.

Jeg var en overgang med i en cirkel af BDSM-hekse og vi havde ritualer og seancer ofte ude i skovene. Det fortæller jeg måske om en anden gang. Jeg kan varmt anbefale BDSM i en skov så længe der er mulighed for noget privatliv. *S*

1 kommentar:

  1. Sikke nogle frække oplevelser, du har haft. Jeg nyder virkelig at læse om dem.

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet