torsdag den 6. august 2009

Hvorfor blogge?

Først vil jeg da lige sige at jeg ved at der er læsere derude i cyberspace bortset fra Miss'en og det er dejligt at vide. *S* En af dem der åbenbart har læst de indlæg jeg har skrevet har spurgt mig hvorfor jeg egentlig blogger?

Det er der flere grunde til. For det første er det Miss'en der har beordret mig til at blogge. Det gjorde Hun udfra at når vi endnu ikke har mødt hinanden, og når det er sket så er afstanden mellem os geografisk stor, og jeg kan via bloggen fortælle, forklare og redegøre for tanker, ideer og lyster så Hun bedre lære mig at kende som tøs og person. På en blog er der, modsat MSN og chat mere ro til at skrive mere og dybdegående. Derudover er bloggen en af flere miligheder for at udstille Hendes tøs's lyster og ideer samt de oplevelser tøsen måtte have. Miss'en har bl.a. meget planer om ret ydmygende og frække fotos, men andre tiltag kommer måske hen ad vejen. Tøsen har tidligere prøvet at andre Herskerinder har udstillet hende og kan vildt godt lide det, men med Miss'en føles det på en lidt anden måde hvor tøsen nåde føler stor lyst og stor ære i at blive udstillet for alle og enhver. Det føles rigtigt og smukt. Lige meget hvordan eller hvor Miss'en vil udstille tøsen skal Hun bare gøre det for tøsen vil elske det.

Tøsen tænker iøvrigt også mere over tanker, følelser og oplevelser når hun skriver blog-indlæggene og sender samtidigt smukke tanker til Miss'en. *S*

1 kommentar:

  1. Mmm det er dejligt, at tøsen er så glad for at blive udstillet, for det er en ting, jeg nyder meget.

    Kærlige knus og klask fra
    Miss Louise

    SvarSlet