onsdag den 26. august 2009

Garden's tales

Jeg har igennem årene haft en del oplevelser i BDSM'ers haver. Det giver en ekstra dimension at det foregår udendørs.

Jeg kendte et tysk par fra Køln som havde hus og en stor have. Deres ene nabo var også en del af den lokale scene, og den bagerste ende af haven gik ud til en mindre skov så der var ret fredeligt og rige muligheder i haven. Jeg prøvede flere gange at være bundet til 2 træer i forbindelse med afstraffelse. At stå der, kneblet og måske med bind for øjnene imens spanskrøret, ridepisken eller den 9 halet gør sin virkning er speciel. Det er også en ret speciel følelse at være suret fast til et træ i japansk bondage-stil. En enkelt gang var jeg nøgen, kun iført metalmanchetter på hænder og fødder samt kæder der gjorde mig hjælpeløs. Der lå jeg så i et mudderhul og kunne intet gøre. Ved siden af mig lå en anden nøgen tøs. Hvis nogen havde lyst så tissede de på os. Det morede flere af gæsterne at vi var smurt ind i mudder og hjælpeløst tog imod urinen. Som sagt var deres have stor med en del muligheder, og jeg har da også til bragt nogle timer pakket ind i vita wrap og bundet med reb og/eller kæder, enten på græsset eller i en af deres solsenge, enten i solskin eller i regnvejr (det sidste føles vildt dejligt).

Jeg har tidligere omtalt et lesbisk par fra det nordlige København som jeg kendte. De havde en stor have som også kunne bruges. Især deres hængesofa var god når man lå bundet, hvilke hændte af og til. Jeg har prøvet at ligge der pakket ind i vita wrap fra top til tå med en slange til munden hvori der kom urin. Mam var ret hjælpeløs i hængesofaen og kunne kun parere ordre. De havde et område med ret mange brændenælder og disse blev brugt ofte. Efter en omgamg med ridepiske eller spanskrør er det en smertefuld oplevelse at Hun lader brændenælderne glide ned over numsen og i skødet. Bundet til deres træ-rack kunne man ikke slippe. Her hang man så til fri afbenyttekse og straf lige meget hvad vejret var.

Jeg havde en kæreste der en kort overgang havde et hus med en lille have. Her nød Hun at straffe mig med spanskrør eller brændenælder eller spanskrør ligesom Hun nød at efterlade mig bundet der, en enkelt gang bundet til en drømmeseng hvor jeg skulle sove. Var jeg bundet nød Hun også at oversprøjte mig med koldt vand.

Det er en ret speciel ting at være tøs i en have, især hvis man ikke lige ved hvorfor man ligger der hjælpeløs.

1 kommentar:

  1. Du har haft mange dejlige oplevelser, og jeg nyder at læse om dem. Tak for at dele dem.

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet