torsdag den 13. august 2009

Lænker og...lænker

Godt nok er jeg meget til reb og bondage, modsat Miss'en der mest er til lænker og kæder, men jeg forstår Hende nu godt for lænker har også sine fordele: Deres kølighed gør at de altid lige skal annoncere de er tilstede og ligger de i solen bliver de ret varme, de er pæne i brug hvis man skal trække rundt med en tøs, de snøre sig rundt om en tøs på en anden og fastere måde end reb og så kan man bruge forskellige typer låse til at fæstne/fastholde en tøs i kortere eller længere tid, og det er netop det at være fanget med lås som tiltaler mig meget. Tanken om at jeg fysisk kan bevæge mig rundt og foretage mig ting men låsen(e) minder mig om at jeg er Hendes og kan ikke komme fri er en vildt dejlig tanke.

Der findes også en anden form for lænke, en jeg altid har dyrket når jeg har været ejet, nemlig den mentale lænke. Den der gør at jeg, lige meget hvor jeg er, hvad jeg laver og hvem jeg er sammen med, tænker på Hende og føler mig som Hendes ejendom. Da Miss'en forbød mig havde trusser på fæstnede Hun den første mentale kæde fordi jeg hele tiden bliver mindet om at Hun valgte mine trusser fra. Den næste lænke var at jeg skulle lave denne blog med daglige indlæg så jeg dagligt er mindet om at tænke på Hende, hvilket jeg alligevel ikke kan lade være med. Efterhånden som vi får talt sammen og finder ud af at vi har mange ting til fælles som Miss og tøs laver det også en lille mental lænke fordi vi dermed finder en samhørighed. En samhørighed som gør at vi begge bliver nød til at være i dette Miss/tøs-forhold. Det kan godt være de mentale lænker er usynlige men vi kan mærke dem og jeg ved at ihvertfald 2 jeg kender kan fornemme dem.

Så når Miss'en udtrykker glæde ved lænker så er der nok en grund, og som Hendes tøs ser jeg det som en stør ære at være lænket fast så Hun ved hvor Hun har mig både nu og fremover...!
'

1 kommentar:

  1. Lænker er dejlige, og jeg er lykkelig for, der er de mentale lænker mellem os.

    Kærlige knus og klask fra
    Louise

    SvarSlet